خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

لوگرا: حتی زندان هم بنزما را از تیم ملی دور نمی‌کند!

لوگرا: حتی زندان هم بنزما را از تیم ملی دور نمی‌کند!
کریم بنزما 5 سال و نیم به دلیل پرونده قضایی از تیم ملی فرانسه دور بود ولی در نهایت فدراسیون فوتبال این کشور عقب نشینی کرد و ستاره رئال توانست در یورو 2020 برای فرانسه به میدان برود و در تمام اردوهای اخیر نیز حاضر بوده است. پرونده کریم همچنان مفتوح است و به زودی رای نهایی آن اعلام خواهد شد.

این مهاجم 33 ساله متهم است که در جریان باج‌گیری از متئو والبوئنا، یکی از هم تیمی‌های سابقش در تیم ملی فرانسه، بر سر ویدیویی غیراخلاقی دخیل بوده است.

در آخرین روز برگزاری جلسه دادگاه، وکلای این بازیکن اتهامات وارده به او را کاملا رد کردند و تاکید داشتند که مسئولان پرونده باید به دور از هیاهوی رسانه‌ای شواهد را به دقت بررسی کنند.

دادستانی فرانسه پیش از این اعلام کرده بود که در صورت اثبات اتهام این مهاجم ملی‌پوش فرانسوی او باید به 10 ماه حبس تعلیقی و پرداخت 75 هزار یورو جریمه شود. این در حالی است که پیش از این برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که ممکن است این بازیکن به پنج سال حبس محکوم شود.

نوئل لوگرا رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه به تمامی ابهامات در مورد بنزما پاسخ داد و ابراز اطمینان کرد که این پرونده دیگر مانعی برای حضور او در تیم ملی نخواهد بود.

لوگرا به خبرنگاران گفت:« خیر، بنزما اگر محکوم هم شود، از این تیم ملی محروم نخواهد شد. تصمیم گیری نهایی اما مثل همیشه دیدیه دشان به عنوان سرمربی است. اگر او به زندان محکوم شود، ایم حق را دارد تا فرجام خواهی کند. دعوت شدن او به اردوهای بعدی هم تحت تاثیر این قضیه قرار نخواهد گرفت.»

برچسب‌ها: تیم ملی فرانسه فرانسه نوئل لوگرا کریم بنزما زندان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

123 Sporties_fa@1400/08/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi