خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

تاثیر ستارگان تیم روی نیمکت حساس است!

تاثیر ستارگان تیم روی نیمکت حساس است!
منچستريونايتد رونالدو را در پنجره نقل و انتقالات تابستاني به خدمت گرفت اما به نظر مي رسد که او دوباره قهرماني ليگ برتر را تجربه نخواهد کرد.

یونایتد فنز – زماني که کريستيانو رونالدو در پنجره نقل و انتقالات تابستاني با يک بازگشت پر شورش، دوباره پیراهن منچستريونايتد را برتن کرد، اظهار داشت که “کار ناتمامي” دارد، مي توان با اطمينان گفت که منظور او از اين حرف، راهيابي به ليگ اروپا پس از موفقيت هاي حرفه اي اش نبود.

عملکرد رقت بار مقابل منچسترسيتي در هفته يازدهم فشار بيشتري را روي اوله گونار سولشر وارد کرد، اکنون يونايتد وارد تعطيلات بازي هاي ملي ماه نوامبر مي شود و درحالي که اوله به خوبي از مسائلي که همچنان گريبانگير آنهاست آگاه است، خطر اخراج را نيز حس مي کند.

اين فصل از سال معمولاً زماني محبوب براي ايجاد تغيير در سيستم مديريتي تيم است، چراکه تا ماه مارس هيچ فيفا دي ديگري وجود ندارد و بنابراين هر اتفاقي قرار است رخ دهد، الان وقت اش است.

اگر يونايتد واقعاً بخواهد تغييري ايجاد کند، بايد اين کار را سريع انجام دهد.
بخشي از مسئله براي يونايتد اين است که هيچ کانديد مشخصي براي جانشيني سولشر وجود ندارد، اما صرف نظر از اينکه برنامه احتمالي چه خواهد بود، پس از عملکرد بسيار ضعيف آنها مقابل سيتي در روز شنبه، استدلال محکمي براي پايان دادن به شرمساري فعلي وجود دارد.خريدهاي تابستاني تيم يعني جيدون سانچو، رافائل واران و رونالدو قرار بود در اين فصل يونايتد را به سمت فتح ليگ برتر سوق دهند، اما در عوض آنها خود را در رده ششم جدول و ۹ امتياز فاصله با چلسي صدرنشين مي بينند.در دو فصل گذشته، چنين شروعي آنقدر براي سرمربي تيم فاجعه بار نبود، اما با توجه به خريدهاي تابستاني و خواسته هاي آنها، اکنون براي يونايتد غيرقابل تصور است که يک فصل را صرفاً با حضور بين چهار تيم برتر به عنوان يک فصل موفق نامگذاري کند، حتي اگر قهرماني در جام حذفي نيز بدست آيد.حقيقت زشت اين است که براي مالکان بحث‌برانگيز يونايتد، پول همچنان موفقيت باشگاه را ديکته مي‌کند و تا زماني که يونايتد جزو ثروتمند ترين تيم هاي اروپا باشد، بعيد است که زنگ خطر براي گليزرها با صداي بلند به صدا درآيد.خوشبينانه ترين استدلال اين خواهد بود که يونايتد هنوز تنها ۵ امتياز با ليورپول در آستانه بازي با چلسي و آرسنال پس از تعطيلات بازي هاي ملي فاصله دارد، دو بازي که مي توانند به راحتي حال و هواي الدترافورد را تغيير دهند، اگرچه چنين نظر ساده لوحانه اي در سال هاي اخير تنها باعث سقوط يونايتد شده است و نتوانسته به مشکلات تکراري تيم در بازي ها رسيدگي کند.
اضافه شدن برندگان ذاتي اي مانند رونالدو و واران در پنجره تابستاني نشان از هدف واقعي يونايتد براي موفقيت در اين فصل داشت. اما با آمدن آنها تقاضا براي فتح ظروف نقره اي افزايش يافت و نياز به انتقادات بي رحمانه اي در مورد جهت گيري هاي باشگاه به ميان آمد.

با گذشت تقريباً سه سال، هنوز سؤالات بزرگي در مورد اعتبار سولشر در سطح برترين مربيان دنيا وجود دارد، همانطور که يورگن کلوپ و پپ گوارديولا در هفته‌هاي اخير به طور جدي آنرا زير سوال بردند، در حالي که در مورد کادر فني و اين اعتقاد که آنها هنوز تا حد زيادي در حال يادگيري هستند، نيز ترديد هايي وجود دارد.

مهم نيست چه اتفاقي در آينده مي افتد، سرمربي نروژي را بايد يک ناجي واقعي از نظر تثبيت وضعيت کشتي به گل نشسته يونايتد در نظر گرفت. او شادي و خودباوري را در تيم احيا کرد، اگرچه او اکنون نياز به حلقه نجات دارد زيرا فصل براي آنها درحال تبديل به يک کابوس است.

در سال‌هاي گذشته، احتمالاً چنين ناهماهنگي ناديده گرفته مي‌شد، اما پس از امضاي قرارداد با دو بازيکن کلاس جهاني که معتاد به کسب جام‌ هستند، چنين وضعيتي قابل قبول نخواهد بود.

اوله هنوز اسطوره يونايتد است، اما نتايج اخير تيم او را هم لبه پرتگاه قرار داده است.

برچسب‌ها: سولسشر رونالدو واران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

63 Reza Wampire1400/08/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi