خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

تشبیه رونالدو به مایکل جردن توسط سرمربی منچستریونایتد

تشبیه رونالدو به مایکل جردن توسط سرمربی منچستریونایتد
پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونر سولشر سرمربی نروژی منچستریونایتد به تمجید از عملکرد کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی تیمش در دیدار برابر آتالانتا پرداخت.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته دو تیم آتالانتا و منچستریونایتد از چهارچوب هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه برگامو به مصاف هم رفتند که در پایان، شیاطین سرخ موفق شدند با دبل رونالدو، بازی را 2-2 مساوی کنند و با امتیاز از ایتالیا خارج شوند.

به نقل از سایت گل، سولشر پس از پایان بازی به BeIn Sport گفت: "ما به تلاش خود ادامه دادیم و من از واکنش شاگردانم نسبت به گل دوم آتالانتا بسیار راضی هستم. دقیقا همین کار را در الدترافورد انجام دادیم، توانستیم گل بزنیم و حالا امتیاز مهمی به دست آوردیم. رونالدو فوق العاده است. اگر در لحظات پایانی بازی قرار دارید، دوست دارید توپ زیر پای رونالدو باشد. او بهترین گلزن حال حاضر جهان است و گفتن این حرف بسیار سخت است، زیرا او با دو گلی که به ثمر رساند از رکورد من عبور کرد و حالا تنها یک گل دیگر نیاز دارد تا تعداد گل‌های زده‌اش برای یونایتد به من برسد."

سولشر در ادامه افزود: "گل دوم او شبیه یکی از لحظاتی بود که مایکل جردن در وقت‌های اضافه قهرمان NBA می‌شود. هیچ کس نمی‌تواند رفتار و شخصیت این بازیکنان را زیر سوال ببرد. آن‌ها هیچ وقت تسلیم نمی‌شوند."

برچسب‌ها: رونالدو سولسشر مایکل جردن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

70 Reza Wampire1400/08/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi