خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار هلند
اتحاد هلند
9
5,459

وداع هواداران گرونینگن با آرین روبن

وداع هواداران گرونینگن با آرین روبن
آرین روبن در مراسم خداحافظی خود از فوتبال از هواداران گرونینگن تشکر کرد.

تصاویر امروز نشان می دهد دوباره وقت وداع با این ستاره تند و تیز فرا رسیده است. آرین روبن، ستاره سابق تیم ملی هلند برای دومین بار و رسما از فوتبال خداحافظی کرد و با تشویق هواداران در ورزشگاه زادگاهش گرونینگن، به دوران درخشان حضور خود در مستطیل سبز پایان داد. البته آرین روبن یک سال و نیم قبل و در لباس بایرن مونیخ یک بار با فوتبال وداع کرد، اما بعد از چند ماه دوباره ترجیح داد به تیم گرونینگن پیوسته و مدتی برای این تیم بازی کند.

آرین روبن 37 ساله در پایان دوران حرفه ای خود و در همین مدت کوتاه دچار مصدومیت های زیادی شد و چند قبل اعلام کرد ترجیح می دهد با دنیای فوتبال خداحافظی کند. آرین روبن در دومین مقطع حضور خود در فوتبال تنها در هفت بازی به میدان رفت و آسیب دیدگی های متوالی اجازه درخشش او در میدان را نداد.

حالا و در جریان دیدار دو تیم گرونینگن و والوییک، مراسمی برای تجلیل از آرین روبن برگزار شده و او در میل تشوق خیل هوادلران برای دومین بار از فوتبال خداحافظی کرد. آرین روبن در دوران حرفه ای درخشان خود برای تیم هایی چون آیندهوون، چلسی لندن، رئال مادرید و بایرن مونیخ نیز بازی کرد و در سال 2013 با باواریایی ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا نیز شد.

نکته مهم، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۳ در ورزشگاه ومبلی لندن بود. او زننده گل دوم تیمش در دیدار نهایی بود.

آرین روبن در مراسم خداحافظی خود گفت: دوست داشتم یک بار دیگر پا به توپ شوم ولی متأسفانه این اتفاق نیفتاد. من بسیار سپاسگزارم. همیشه حمایت هواداران را احساس کرده‌ام. همه چیزم را دادم و خوشحالم که وارد باشگاهی بزرگ شدم.

برچسب‌ها: آرین روبن تیم ملی هلند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

110 هلنـد1400/08/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi