خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,802

دشان پاسخ ژیرو را داد؛ بنزما باید توپ طلا ببرد!

دشان پاسخ ژیرو را داد؛ بنزما باید توپ طلا ببرد!
از آن روزی که کریم بنزما به سؤالی درباره مقایسه‌اش با اولیویه ژیرو پاسخی شیطنت‌آمیز داد (او خودش را به ماشین فرمول یک و ژیرو را به ماشین کارتینگ تشبیه کرد) بذر اختلاف میان این دو مهاجم فرانسوی کاشته شد و مصاحبه‌‌ای که مهاجم تیم فوتبال میلان به تازگی انجام داده هم ثابت می‌کند که هنوز هم میان دو طرف کدورت‌هایی وجود دارد.

ژیرو در بخشی از مصاحبه‌ای که نشریه اکیپ با وی انجام داده است درباره بازگشت بنزما گفت:« من هم مانند تمام بازیکنانی که از سوی سرمربی تیم ملی به اردو دعوت می‌شوند متوجه این موضوع شدم. این هم تشخیص دشان بوده که بنزما را دعوت کند. من می‌توانم او را درک کنم. در نظر او من چه کسی هستم که اول از همه بخواهد به من بگوید که بنزما را دعوت کرده است اما ای کاش آنها زودتر به من هشدار می‌دادند. من در تیم ملی هم این فرصت را داشتم که با او (دشان) درباره این موضوع صحبت کنم.»

ژیرو در ادامه گفت:« بازگشت بنزما باعث برهم خوردن تعادل تاکتیکی تیم ما و تغییر سبک بازی‌مان شد. من این را به عنوان یک واقعیت عینی می‌گویم نه از سر دشمنی یا کینه با کریم. با بازگشت او اتفاقات فراوانی رخ داده است و او گل‌های زیادی به ثمر رسانده است. من هرگز با او مشکلی نداشته‌ام. او خیلی تغییر کرده و پخته‌تر شده است. در ضمن ما در اردوی تیم ملی هر روز در کنار هم غذا می‌خوریم.»

دیدیه دشان سرمربی فرانسه در پاسخ به اظهارات اخیر ژیرو و در دفاع از تصمیم خود برای دعوت از بنزما گفت:« برای من مهمتر از هر چیزی صحبت های مستقیم و صریحی بود که با بازیکنان در این مورد داشتم و خود ژیرو نیز می داند از چه چیز حرف می زنم.»

دشان در حالی پاسخ ژیرو را داد که پس از فینال لیگ ملت های اروپا دیگر از او برای تیم ملی دعوت نکرده است.

دشان همچنین در مورد شایستگی های کریم برای توپ طلا نیز گفت:« توپ طلا جایزه معتبری است و به خاطر تمام کارهایی که بنزما در طول سال برای رئال مادرید و تیم ملی انجام داده، امیدوارم او این جایزه را ببرد. این را نمی گویم که چون سرمربی کریم و یک فرانسوی هستم، معتقدم او واقعا شایستگی اش را دارد.»

برچسب‌ها: دیدیه دشان فرانسه تیم ملی فرانسه اولیویه ژیرو کریم بنزما

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

166 Sporties_fa@1400/08/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi