خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,563

رحمتی و نکونام، گزینه های اصلی سرمربیگری تراکتور

رحمتی و نکونام، گزینه های اصلی سرمربیگری تراکتور
تیم تراکتور عصر روز جمعه در ورزشگاه خانگی خود چهارمین بازی اش را مقابل پیکان برگزار کرد و با نتیجه دو بر یک مغلوب شاگردان مجتبی حسینی شد. این، سومین شکست تراکتور از 4 مسابقه ابتدایی لیگ برتر بود که باعث جدایی فیروز کریمی از سرخپوشان تبریزی شد.

کریمی ساعتی بعد از دیدار با پیکان کناره گیری خود از سرمربیگری تراکتور را اعلام کرد و از هواداران این تیم خداحافظی کرد. پیام خداحافظی کریمی در رسانه رسمی باشگاه تراکتور منتشر شد تا مشخص شود باشگاه نیز با این جدایی موافقت کرده است.

از این رو گفته می شود مسئولان باشگاه تراکتور مذاکراتی را با چند مربی برای جایگزینی کریمی آغاز کرده اند که نام های آشنایی هم هستند. در این خصوص گفته می شود سیدمهدی رحمتی و جواد نکونام دو گزینه اصلی محمدرضا زنوزی مالک تراکتور و مدیران این باشگاه برای قبول هدایت سرخپوشان محسوب می شوند.

رحمتی فصل گذشته در اولین تجربه سرمربیگری هدایت پدیده مشهد را برعهده داشت و نکونام نیز با فولاد نتایج خوبی را کسب کرد و به قهرمانی جام حذفی رسید.

این دو مربی جوان اما در ابتدای لیگ بیست و یکم در هیچ تیمی کار نکردند تا حالا دو گزینه اصلی تراکتور لقب بگیرند. البته گفته می شود نکونام با توجه به شرایط خودش فعلا حاضر به قبول پیشنهاد تراکتور نیست و در این شرایط شانس مهدی رحمتی برای سرمربیگری در تیم سرخپوش تبریز بیشتر می‌شود.
خبر دیگر از تراکتور اینکه طبق شنیده های ما مرتضی اسدی کاپیتان سابق سرخپوشان که سالها بازوبند کاپیتانی را بر دست می بست و محبوبیت زیادی نزد هواداران سرخپوش دارد نیز احتمالا به کادرفنی این تیم اضافه خواهد شد. اسدی که سابقه مربیگری در پارس جنوبی و سرمربیگری عقاب تهران در لیگ دسته دوم را در کارنامه دارد، احتمالا به عنوان دستیار اول سرمربی جدید کارش را شروع خواهد کرد.

جلسه نهایی مسئولان تراکتور برای انتخاب سرمربی فردا برگزار خواهد شد و باید دید در نهایت چه کسی عهده داراین سمت خواهد بود و چه اتفاقات جدیدی حول این باشگاه رخ می دهد.

برچسب‌ها: تراکتور رحمتی نکونام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

158 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1400/08/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi