خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

فروزان بالاتر از بیرانوند و رحمتی!

فروزان بالاتر از بیرانوند و رحمتی!
از بازیهای هفته بیست و سوم لیگ هجدهم دو تیم تراکتور و استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت هم طور که پیش‌بینی می‌شد این تیم تراکتور بود که توانست با نتیجه ۳ بر صفر بر حریف خود غلبه کند. از نکات جالب این بازی بسته نگه داشتن دروازه تراکتور توسط محسن فروزان بود. در این بازی نیز مقابل مهاجمان حریف ایستادگی کرد تا رکورد جالبی را به نام خود بزنند.

نکته جالب درباره فروزان این است که او با ادامه همین روند می تواند رکوردی جالب و تاریخی را از خود به جا بگذارد. او در همه بازی‌های تیم تراکتور به عنوان گلر این تیم پا به میدان گذاشته است. گلر گیلک تبریزی ها در هشت دیدار دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر موفق شده در ۷ بازی کلین شیت کند که این آمار او را از بسیاری از دروازه‌بان های حاضر در لیگ جدا می کند.

نکته جالب اینکه در میان آمار مربوط به کلین شیت های این گلر، او در ۶ بازی پیاپی از هشت دیدار دور برگشت لیگ موفق شده دروازه خود را بسته نگه دارد و به نوعی تاکنون پانصد و چهل دقیقه از زمان مد نظر خود را برای شکستن رکورد طی کرده است.

فروزان در حالی با سیزده کلین شیت در رده اول این آیتم در میان گلرهای حاضر در لیگ برتر قرار گرفته که دو گلر با تجربه و نامدار فوتبال ایران یعنی سید مهدی رحمتی و علیرضا بیرانوند با ثبت ۱۲ کلین شیت در رده دوم و بعد از گلر تراکتوری ها قرار دارند.

برچسب‌ها: فروزان بیرانوند رحمتی تراکتور تراکتورسازی پرسپولیس استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

201 تیم قوی مصطفی1398/01/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi