خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,758

پورتو-میلان؛ طارمی فیکس، زلاتان روی نیمکت

پورتو-میلان؛ طارمی فیکس، زلاتان روی نیمکت
در سومین هفته از رقابت‌های گروه دوم لیگ قهرمانان اروپا، از دقایقی دیگر تیم‌های پورتو پرتغال و آث میلان ایتالیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛ میلانی‌ها از دو مسابقه قبلی خود هیچ امتیازی به دست نیاورده‌اند و مقابل لیورپول و اتلتیکو متحمل شکست شده و قعرنشین جدول هستند. در طرف مقابل پورتو مقابل اتلتیکو یک امتیاز ارزشمند به دست آورده و سپس در هفته دوم رقابت‌ها با نتیجه 5-1 مقابل لیورپول شکست سنگینی را متحمل شد.

دو تیم برای کسب اولین پیروزی در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا امشب به میدان خواهند آمد و این مسئله بر جذابیت بازی خواهد افزود؛ همچنین برای هواداران فوتبال ایران، حضور مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو نیز در این مسابقه بسیار حائزاهمیت است و تقابل او با بازیکنی چون زلاتان ابراهیموویچ می‌تواند جالب‌توجه باشد.

هر چند که با نظر استفان پیولی، زلاتان ابراهیموویچ امشب از روی نیمکت میلان بازی را آغاز خواهد کرد اما در طرف مقابل مهدی طارمی امید اول گلزنی پورتو است و کونسیسائو به این مهاجم باتجربه ایرانی برای مسابقه امشب اعتماد کرده است.

برچسب‌ها: آث میلان طارمی زلاتان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

48 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1400/08/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi