خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,758

سردار آزمون گزینه جانشینی زلاتان در میلان

سردار آزمون گزینه جانشینی زلاتان در میلان
زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم باتجربه سوئدی میلان در اواخر فصل 21-2020 با مصدومیتی جدی روبرو شد و به همین علت هم یورو 2020 را از دست داد. میلان در نظر داشت با توجه به سن بالا و وضعیت بدنی زلاتان، یک مهاجم ذخیره مطمئن بخرد و فعالیت ها در این راستا را شروع کرده است.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، بسیاری از هواداران میلان می خواهند مدت دقیق ریکاوری زلاتان ابراهیموویچ را بدانند و تا ده روز دیگر مشخص می شود زلاتان دقیقا تا چه زمانی قادر به بازی نخواهد بود. فرضیه جراحی نیز وجود دارد که در این صورت زلاتان ماه ها قادر به همراهی میلان نخواهد بود. با وجود تمدید قرارداد اولیویه ژیرو با چلسی، میلان همچنان مایل است این گلزن باتجربه فرانسوی را به تیمش اضافه کند اما در صورت شدید بودن مصدومیت زلاتان فقط جذب ژیرو کافی نخواهد بود و آن ها جذب یک مهاجم جوان را هم هدف قرار می دهند.

میلان دو گزینه دارد؛ اولی سردار آزمون مهاجم 26 ساله زنیت و تیم ملی ایران است که فقط یک فصل دیگر با زنیت روسیه قرارداد دارد. تماس های اولیه میان میلان و سردار آزمون برقرار شده اما فعلا چیزی جدی نشده است. آزمون توانسته در 64 بازی لیگ روسیه، 45 گل بزند و در تیم ملی ایران هم آمار بسیار خوبی دارد. مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن که وضعیت خوبی در این تیم ندارد گزینه دیگر میلان است اما با توجه به گران قیمت بودن او، میلان فرضیه جذب قرضی این بازیکن را دنبال می کند. در صورت جدایی رافائل لیائو و پتر هوگه از میلان، وضعیت بودجه ای این تیم بهبود خواهد یافت و در این صورت فروش این دو بازیکن با قیمت خوب (حداقل 25 میلیون یورو و 15 میلیون یورو)، این احتمال وجود دارد که روسونری برای جذب جاکومو راسپادوری، پدیده ساسولو که همراه با ایتالیا در یورو 2020 حاضر است، اقدام کند.

برچسب‌ها: زلاتان آث میلان سردارآزمون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

65 Ac Milan1400/03/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi