خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

چرا منچستریونایتد هنوز قدم اول جذب بازیکنان را بر نداشته است

چرا منچستریونایتد هنوز قدم اول جذب بازیکنان را بر نداشته است
شیاطین سرخ تابستان شلوغی پیش رو خواهند داشت اما شاید این یک شروع آرام برای باشگاه باشد.

یونایتد فنز – پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر رسماً چهارشنبه هفته آینده یعنی ۹ ژوئن باز می شود، تنها دو روز قبل از آغاز یورو ۲۰۲۰ و چنین برنامه ای به این معناست که وقوع معاملات بزرگ برای مدتی به تأخیر می افتد.

منچستریونایتد در تابستان امسال اهادف زیادی دارد اما اهداف اصلی آنها درگیر مسباقات یورو می باشند و مادامی که این مسابقات در جریان است معاملات با مشکل روبرو خواهند شد.

یونایتد به کار در زمینه نقل و انتقالات و استعدادیابی بازیکنان ادامه می دهد، اما دسترسی به بازیکنان در جریان برگزاری مسابقات ملی دشوار خواهد بود، به خصوص بازیهایی که در سراسر اروپا در حال انجام است.

شیاطین سرخ به مدافع میانی ویارئال، پائو تورس، به عنوان گزینه جایگزین برای واران علاقه نشان داده اند، اما او اکنون در اردوی تیم ملی اسپانیا حضور دارد.

جذب یک مدافع راست به منظور ایجاد رقابت برای آرون ون بیساکا نیز در تابستان امسال ضروری به نظر می رسد. یونایتد مدت هاست به کیران تریپیر علاقه مند است و او می تواند پس از قهرمانی در لالیگا با اتلتیکو مادرید آماده بازگشت به کشورش باشد، اگرچه او نیز در اردوی تیم ملی انگلیس است.

یونایتد همچنین به دو انگلیسی ملی پوش دیگر علاقه دارد، دکلان رایس، هافبک وستهم یونایتد و هری کین، که تمایل خود به ترک تاتنهام را اعلام کرده است.

در حالی که جذب واران، که تنها یک سال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد و سانچو، که قیمت درخواستی دورتموند برای او در این تابستان حدود ۳۰ میلیون پوند کاهش یافته است، آسان تر از بقیه به نظر می رسد، خرید رایس و کین بسیار سخت تر خواهد بود.

هافبک چکش ها هنوز ۳ سال از قراردادش باقی مانده است و وستهم یونایتد پس از اطمینان از صعود به لیگ اروپا، او را ارزان نخواهد فروخت. همچنین علاقه قابل توجهی از طرف چلسی، باشگاه سابق رایس به این هافبک ۲۲ ساله وجود دارد.

کین مصمم است تابستان امسال از تاتنهام خارج شود، اما متقاعد کردن دنیل لووی برای انجام معامله ممکن است به قیمت ۱۵۰ میلیون پوند تمام شود. منچسترسیتی به عنوان محتمل ترین مقصد او به شمار می رود، اما اوله گونار سولشر هنوز تلاش برای جذب مهاجم در تابستان را رد نکرده است.

یونایتد در تابستان امشال شاهد خروج تعدادی از بازیکنان خود نیز خواهد بود. سرخیو رومرو و لی گرانت دروازه بان هایی هستند که قراردادشان تمام شده و با توجه به بازگشت تام هیتون به یونایتد، این دو اولدترافورد را ترک خواهند کرد. اگر یکی از بین داوید دخئا یا دین هندرسون فروخته شوند، ممکن است به یک دروازه بان دیگر احتیاج داشته باشیم.

قرارداد خوان ماتا نیز در پایان ماه ژوئن به اتمام می رسد و سولشر گفته است که همه چیز به خود ماتا بستگی دارد. دیوگو دالو، آندریاس پریرا و جسی لینگارد به احتمال زیاد به فروش می رسند و لینگارد بعد از نمایش فوق العاده اش با وستهم با ارزش ترین این بازیکنان خواهد بود. آینده فیل جونز نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت زیرا ۱۸ ماه است که برای تیم بازی نکرده است.

همه اینها به یک تابستان شلوغ برای یونایتد اضافه می شود، اما در حال حاضر باتوجه به اینکه مسابقات یورو در پیش است، وقوع هرگونه معامله ای بسیار پیچیده خواهد بود.

برچسب‌ها: منچستریونایتد اوله گانر سولسشر نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

105 شیـاطیـن سرخ1400/03/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi