خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار برزیل
اتحاد برزیل
5
22,415

واکنش سرمربی برزیل به عدم دعوت از وینیسیوس

واکنش سرمربی برزیل به عدم دعوت از وینیسیوس
بر خلاف انتظار وینی جونیور از آخرین فهرست سلسائو در رقابت های مقدماتی جام جهانی کنار گذاشته شده است. این در حالیست که ستاره برزیلی و جوان رئال مادرید در ماه های اخیر و به خصوص در فصل جدید زیر نظر کارلو آنچلوتی عملکرد فوق العاده ای داشته و بسیاری او را لایق حضور حتی در ترکیب ثابت برزیلی می دانند.
اما تیته امروز در مصاحبه ای مدعی شد رقابت بزرگی بین رافینیا، وینگر لیدز یونایتد، آنتونی مهاجم آژاکس و وینیسیوس جونیور وجود دارد و انتخاب نهایی برای سرمربی باتجربه سلسائو دشوار شده است.
تیته گفت: "وینیسیوس جونیور بازیکن بزرگی است که پتانسیل بالایی دارد و در حال رقابت با مهاجمان دیگر است. او یکی از سه بازیکنی است که هنگام شرایط بسیار سختی را برای ما هنگام تصمیم گیری ایجاد کرده اند و دو نفر دیگر آنتونی و رافینیا هستند. نمایش ها و عملکرد آنتونی در ترکیب آژاکس و رافینیا در لباس لیدز یونایتد مهم بود و ما به مهاجمی نیاز داریم که فضا را به خوبی اشغال کند."

برچسب‌ها: برزیل رئال مادرید وینیسیوس جونیور تیته

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

133 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1400/08/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi