خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار برزیل
اتحاد برزیل
5
22,415

تصمیم عجیبی که وینیسیوس را متعجب نکرده است!

تصمیم عجیبی که وینیسیوس را متعجب نکرده است!
روز جمعه بود که لیست برزیل برای رقابت‌های ملی ماه نوامبر منتشر شد؛ جایی که قرار است شاگردان تیته در آن دو بازی بسیار حساس و سخت را برابر کلمبیا و آرژانتین در مقدماتی جام جهانی قطر برگزار کنند. قهرمان پنج دوره جام جهانی با اقتدار کامل و 31 امتیاز در صدر جدول منطقه آمریکای جنوبی قرار دارد و به نظر می‌رسد که باید صعود آنها به جام جهانی قطر را قطعی تلقی کرد.
اما در لیست منتشر شده تیم ملی برزیل شاهد یک مورد عجیب بودیم؛ جایی که مشخص شد یکی از آماده ترین ستاره های حال حاضر فوتبال اروپا یعنی وینیسیوس جونیور به اردوی تیم ملی برزیل دعوت نشده است؛ تصمیم عجیبی که به نظر می‌رسد وینگر رئال مادرید خیلی هم از آن متعجب نشده است.
در واقع UOL گزارشی در این باره منتشر کرده و مدعی شده که وینیسیوس با وجود نارضایتی از عدم دعوت به تیم ملی برزیل، خیلی هم از تصمیم تیته شگفت زده نشده است. بر اساس این گزارش وینیسیوس متوجه شده که سرمربی تیم ملی برزیل علاقه چندانی به سبک بازی او ندارد و بازیکنان دیگری که در همان پست رقابت می‌کنند را به وی ترجیح می دهد؛ حتی با وجود این که در کمال تعجب هافبک ناآماده بارسا یعنی فیلیپ کوتینیو به وینیسیوس ترجیح داده شده است.

برچسب‌ها: برزیل رئال مادرید وینیسیوس جونیور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

73 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1400/08/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi