خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,191

الکلاسیکو آسیا؛ با حضور 60 درصدی تماشاگران!

الکلاسیکو آسیا؛ با حضور 60 درصدی تماشاگران!
با مخالفت کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در عربستان با حضور 100 درصدی تماشاگران برگزار نمی شود.

در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که به میزبانی عربستان برگزار می شود الهلال میزبان پرسپولیس است و النصر هم از الوحده پذیرایی خواهد کرد. فدراسیون فوتبال عربستان در تلاش بود که این بازی ها را با حضور 100 درصدی تماشاگران برگزار می کند که به نشریه الریاضیه با این درخواست مخالفت شده است و دو باشگاه در نهایت مجاز خواهند بود از 60 درصد ظرفیت استادیوم ها برای جانمایی تماشاگران استفاده کنند.

نکته جالب توجه اینکه به تازگی عربستان دیدار با ژاپن در هفته سوم مقدماتی جام جهانی 2022 که در آن برنده شد با حضور 100 درصدی تماشاگران برگزار کرد. پیش تر این تصمیم از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اتخاذ شده بود و در خواست جدید فدراسیون فوتبال عربستان برای برگزاری این بازی ها با حضور 100 درصدی تماشاگران با مخالفت مواجه شد. دیدار پرسپولیس با الهلال شنبه آینده در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض برگزار می شود. دیدار النصر هم در همان روز مقابل الوحده در ورزشگاه مرسول پارک انجام خواهد شد.

فدراسیون فوتبال عربستان به تازگی میزبانی بازی نهایی لیگ قهرمانان آسیا را هم بر عهده گرفته است که این بازی روز 23 نوامبر برابر با 2 آذر در شهر ریاض برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها: پرسپولیس الهلال الکلاسیکو آسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 1

170 هلنـد1400/07/19

*_@پرسپولیس@_*: بریم که انتقام استقلال رو بگیریم

19 مهر (14:32)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi