خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,213

تزریق روحیه پیش از بازی با الهلال؛ تمدید قرارداد یحیی!

تزریق روحیه پیش از بازی با الهلال؛ تمدید قرارداد یحیی!
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که قرارداد یحیی گل‌محمدی را به مدت دو فصل تمدید کرده است.

در شرایطی که باشگاه پرسپولیس آخرین بازی دوستانه خود را روز گذشته برگزار کرد، امروز هواداران پرسپولیس در آستانه بازی با الهلال با خبری ناگهانی و ویژه مواجه شدند؛ تمدید قرارداد با سرمربی این تیم که دو قهرمانی متوالی و یک صعود به فینال آسیا را رقم زده است.

طبق اعلام باشگاه پرسپولیس یحیی گل‌محمدی که تا پایان این فصل قرارداد داشت، یک قرارداد دو ساله را امضا کرده است. بنابراین حضور او در لیگ بیست و دوم نیز قطعی خواهد بود و سرمربی موفق قرمزها به رکورد چهار سال سرمربیگری در این تیم خواهد رسید.

در شرایطی که لئوناردو ژاردیم در آستانه اخراج قرار دارد، پرسپولیس با تمدید قرارداد یحیی گل‌محمدی به او این اطمینان را داد که در هر صورت از وی حمایت خواهد کرد؛ یک عامل انگیزشی و روحیه بخش در آستانه حساس ترین بازی فصل.

این در حالی است که مجید صدری اعلام کرده بود که شنبه قرار است خبری خوش به هواداران پرسپولیس بدهد و حالا با تمدید قرارداد گل‌محمدی، روحیه او پیش از شروع فصل جدید را بالا برده و در فاصله کمتر از 10 روز تا بازی با الهلال، به یحیی این اطمینان را داده که با هر نتیجه‌ای از وی حمایت خواهد کرد؛ خصوصا اینکه در اردوی تیم رقیب ژاردیم در آستانه اخراج قرار دارد.

یحیی گل‌محمدی تاکنون 86 بار روی نیمکت پرسپولیس نشسته و 53 پیروزی را با این تیم به ارمغان آورده است. او موفق‌ترین مربی ایرانی لیگ برتری قرمزها محسوب می‌شود و حالا با این تمدید قرارداد، با عبور از رکورد علی دایی به باسابقه ترین مربی ایرانی پرسپولیس در دوره حرفه‌ای فوتبال ایران نیز تبدیل خواهد شد.

گل‌محمدی در دو مقطع که سرمربی پرسپولیس شده هر بار جانشین یک سرمربی خارجی بوده و توانسته به خوبی سرخپوشان پایتخت را به سوی موفقیت هدایت کند. تیم او سابقه دو قهرمانی لیگ برتر، یک صعود به فینال آسیا و یک حضور در فینال جام حذفی را دارد. در صورتی که یحیی این فصل به عنوان قهرمانی لیگ برتر و آسیا برسد، بالاتر از برانکو ایوانکوویچ پرافتخاترین مربی دوره معاصر پرسپولیس لقب خواهد گرفت.

برچسب‌ها: پرسپولیس یحیی گل محمدی الهلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

66 هلنـد1400/07/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi