خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,922

گواردیولا-کلوپ؛ صلح-جنگ-صلح!

گواردیولا-کلوپ؛ صلح-جنگ-صلح!
دیدار جذاب لیورپول و سیتی در استادیوم آنفیلد 2-2 به اتمام رسید تا چلسی صدرنشین لیگ برتر باقی بماند. پپ گواردیولا و یورگن کلوپ رابطه بسیار خوبی با یکدیگر دارند و قبل از بازی نیز به خصوص سرمربی آلمانی به تمجید از پپ پرداخت، اما برای 90 دقیقه همه چیز متفاوت بود.
البته همه چیز بین این دو سرمربی مطرح بسیار خوب و در صلح و آرامش آغاز شد و یورگن کلوپ در ابتدای بازی به سمت پپ گواردیولا رفت. سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی نیز مطابق انتظار استقبال گرمی از کلوپ داشت و طرفین بعد از لحظاتی خوش و بش آماده شروع این مسابقه حساس شدند. همه چیز در نیمه اول خوب پیش رفت و کمتر شاهد زوم شدن دوربین ها روی چهره این دو سرمالبته همه چیز بین این دو سرمربی مطرح بسیار خوب و در صلح و آرامش آغاز شد و یورگن کلوپ در ابتدای بازی به سمت پپ گواردیولا رفت. سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی نیز مطابق انتظار استقبال گرمی از کلوپ داشت و طرفین بعد از لحظاتی خوش و بش آماده شروع این مسابقه حساس شدند. همه چیز در نیمه اول خوب پیش رفت و کمتر شاهد زوم شدن دوربین ها روی چهره این دو سرمربی مطرح دنیای فوتبال بودیم.

برچسب‌ها: منچسترسیتی پپ گواردیولا (سرمربی)

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

80 حسین قهرمان 741400/07/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi