خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,564

شادی بالیوودی روی اعصاب کاپیتان مسعود (2)

شادی بالیوودی روی اعصاب کاپیتان مسعود (2)
محمد عباس زاده؛ افسوس نایب

مهاجمان زیادی در طول سال های اخیر به تراکتور آمدند و رفتند اما هیچ کدام نتوانستند روزهای خاطرانگیز ادینیو را تکرار کنند. این حسرت سال ها به دل تراکتوری ها مانده بود تا اینکه با حضور محمد عباس زاده، تراکتور یک بار دیگر صاحب مهاجمی ششدانگ شد. عباس زاده یکی پس از دیگری برای تراکتور گلزنی کرد تا به همه اثبات کند که می تواند نایبی قابل اطمینان برای ستاره برزیلی اسبق تراکتور باشد. عباس زاده که طی هفته های اخیر سریال گلزنی هایش را تداوم بخشیده بود، در بازی با آلومینیوم فقط یک فاکتور را به همراه نداشت؛ "شانس" فاکتوری بود که عباس زاده را در این دیدار از گلزنی محروم کرد. گلزن تراکتوری ها که انگیزه بالایی برای گلزنی و صعود به رده های بالاتر جدول گلزنان داشت، خیلی زود می توانست به هدف خود برسد اما ضربه قیچی برگردان او در آغاز بازی به تیرک دروازه برخورد کرد؛ در همان نیمه اول، عباس زاده یک بار دیگر تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت اما بازهم ضربه او به تیرک خورد...

یک عذرخواهی به درد نخور!

عباس چمنیان، مربی تیم تراکتور در نشست خبری پس از بازی با آلومینیوم، اعلام پنالتی به سود تیم آلومینیوم را یک اشتباه از سوی داور بازی دانسته و به انتقاد از کمیل غلامی پرداخت. داور این بازی که که آلومینیومی ها معتقد بودند یک پنالتی دیگر هم باید برایشان می گرفت در صحنه اعلام پنالتی در دقیقه 40 بازی، به شدت مورد انتقاد تراکتوری ها قرار گرفت به گونه ای که حدود 5 دقیقه زمان بازی به خاطر این اعتراضات تلف شد. در حالی که تراکتور بعد از فشار سی دقیقه ای خود در نیمه اول، کمی عقب تر کشیده بود، روی یک ارسال تند و تیز روی محوطه جریمه این تیم، شاهد سرنگون شدن بازیکن آلومینیوم و اعلام ضربه پنالتی برای میهمان بودیم. در این صحنه، حبیب فرعباسی با شیرجه ای بی مهابا خود را به توپ رساند و برخورد همزمانی با توپ و امیر محمد هوشمند داشت؛ این اتفاق باعث سرنگونی مدافع آلومینیوم شد و کمیل غلامی به نشانه پنالتی در سوت خود دمید. چمنیان در واکنش به این تصمیم اظهار داشت که غلامی باید از تراکتوری ها بابت اعلام پنالتی که به نظر او اشتباه بود، عذرخواهی کند، هرچند این عذرخواهی به درد نمی خورد!

برچسب‌ها: تراکتور آلومینیوم شجاعی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

79 شبدر سیاه (ح)1399/11/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi