خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,476

قطعی شدن مصاف ایتالیا و آرژانتین در یک جام تازه‌تاسیس

قطعی شدن مصاف ایتالیا و آرژانتین در یک جام تازه‌تاسیس
قهرمانان قاره های اروپا و آمریکای جنوبی تحت عنوان یک جام تازه تأسیس به نام کوپا یوروآمریکا در اواخر فصل بهار به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اروپایی، تیم های ملی ایتالیا و آرژانتین، قهرمانان تورنمنت های جام ملت های اروپا و آمریکای جنوبی، در ماه ژوئن 2022 مصادف با خرداد 1401 مقابل یکدیگر قرار می گیرند. کونمبول و یوفا (کنفدراسیون فوتبال قاره آمریکای جنوبی و اتحادیه فوتبال اروپا) بر سر برگزاری مسابقه کوپا یوروآمریکا به توافق رسیده اند و اولین دوره از این رقابت ها، میان تیم های ملی ایتالیا و آرژانتین (آتزوری و آلبی سلسته) به عنوان قهرمانان جام های اخیر ملت های اروپا و آمریکای جنوبی برگزار می شود.

هنوز ورزشگاه محل برگزاری این مسابقه مشخص و اعلام نشده اما شایعاتی وجود دارد که ممکن است استادیوم دیگو مارادونا در شهر ناپل ایتالیا، میزبان این مسابقه خاص باشد.

تیم های ملی ایتالیا و آرژانتین اخیرا و در تابستان امسال موفق شدند در مسابقات جام ملت های اروپا و آمریکای جنوبی به عنوان قهرمانی تورنمنت دست یافته و جورجو کیلینی و لیونل مسی به عنوان کاپیتان های آتزوری و آلبی سلسته، این جام ها را بالای سر برده و جواز حضور در این رقابت تازه تاسیس را به دست آوردند.

برچسب‌ها: تیم ملی ایتالیا تیم ملی آرژانتین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 1

89 Esteghlal Fc‌1400/07/09

Montaro: چه جام جالبی ؛ به نظرم آرژانتین می بره اما برای تیممون آرزوی موفقیت می کنم

10 مهر (08:53)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi