خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,466

سرمربی سابق پرسپولیس مقابل ایتالیا در حضور مارادونا

سرمربی سابق پرسپولیس مقابل ایتالیا در حضور مارادونا
جام جهانی ۱۹۸۲ به میزبانی اسپانیا و با حضور ۲۴ تیم برگزار شد. در نهایت تیم ملی ایتالیا توانست برای سومین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد. لاجوردی‌پوشان پیش از رسیدن به نیمه‌نهایی در دور دوم و در مرحله گروهی به مصاف آرژانتین رفت و با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید. تاردلی و کاربینی برای ایتالیا گلزنی کردند و تک گل آلبی سلسته توسط پاسارلا به ثمر رسید.

یکی از بازیکنان ویژه این دیدار گابریل کالدرون بود. سرمربی سابق پرسپولیس با شماره پنج و در دقیقه ۵۸ برای آرژانتین وارد میدان شد و حدود ۳۰ دقیقه در زمین حاضر بود. کالدرون در تازه‌ترین پست توئیتری خود به این دیدار اشاره کرده است. صحنه‌ای که او با شکل و شمایلی متفاوت نسبت به سالیان اخیرش با فولویو کولواتی درگیر است و پشت آنها دیگو مارادونا نیز حضور دارد.

آرژانتین در آن دوره نتوانست به نیمه‌نهایی برسد و به عنوان مدافع عنوان قهرمانی وداع زودهنگامی با جام داشت. با این حال آنها چهار سال بعد بدون کالدرون به مقام قهرمانی رسیدند. کالدرون در جام جهانی ۱۹۹۰ نیز برای آرژانتین به میدان رفت و مدال نقره را به ارمغان آورد.

برچسب‌ها: تیم ملی ایتالیا تیم ملی آرژانتین جام جهانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

156 Esteghlal Fc‌1399/03/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi