خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

ادعای خبرنگارعراقی: ایران _ عراق ، بدون VAR

ادعای خبرنگارعراقی: ایران _ عراق ، بدون VAR
در حالیکه پیش از این رسانه های عربی از برگزاری دیدار ایران و عراق با استفاده از فناوری کمک داور ویدیویی خبر داده بودند، اکنون خبرنگار عراقی نظر دیگری دارد.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که برگزاری دیدار ایران و عراق با استفاده از فناوری کمک داور ویدیویی، به معضل عجیبی تبدیل شده است. شب گذشته روزنامه معتبر بغداد الیوم عراق در خبری مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به فدراسیون های ایران و عراق، به آنها اطلاع داده است بازی روز سه شنبه دو تیم با فناوری VAR برگزار می شود.

این روزنامه حتی مدعی شد که AFC در این نامه بر کیفیت بالای فناوری مورد استفاده در استادیوم خلیفه شهر دوحه تأکید کرده است اما اکنون عمر قحطان خبرنگار عراقی نظر دیگری دارد و معتقد است این بازی بدون VAR برگزار می شود!

این خبرنگار عراقی در توئیتر و فیس بوک خود با اعلام این خبر نوشت: دیدار تیم های عراق و ایران بدون VAR برگزار می شود! فناوری کمک داور ویدیویی به دلیل عدم پرداخت هزینه های آن به کنفدراسیون آسیا در دیدار تیم ملی عراق مقابل ایران حضور نخواهد داشت.

البته این خبرنگار عراقی شب گذشته در توئیتر خود خبر داده بود که در بازی روز سه شنبه از فناوری VAR استفاده می شود ولی اکنون در خبر جدیدی که منتشر کرده، مدعی شده است از این تکنولوژی استفاده نمی شود. دیدار ایران و عراق 16 شهریور و از ساعت 22:30 به وقت تهران و با قضاوت مانینگ داور چینی برگزار می شود.

برچسب‌ها: ایران عراق

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

116 ♛ تاج رضا ♛1400/06/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi