خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

برگزاری دیدار ایران و عراق در استادیوم الوکره قطر

برگزاری دیدار ایران و عراق در استادیوم الوکره قطر
عمر قحطان خبرنگار عراقی اعلام کرد که بازی ایران و عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در استادیوم الوکره قطر برگزار می شود.

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد که این کشور به دلیل مشکلات امنیتی و سیاسی، قادر به میزبانی از رقبای خود در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی نیست و آنها باید یک ورزشگاه بی طرف را برای میزبانی بازی های خود اعلام کنند.

امروز رسانه های عراقی اعلام کردند که این کشور قصد دارد بازی های خود را در کشور قطر برگزار کند و دوحه را به عنوان زمین بی طرف انتخاب کرده است. اکنون نیز عمر قحطان خبرنگار عراقی مدعی شده که فدراسیون فوتبال کشورش ورزشگاه سعود بن عبدالرحمن، استادیوم خانگی تیم الوکره قطر را برای میزبانی دیدار تیم ملی عراق در برابر ایران انتخاب کرده است.

این ورزشگاه قدیمی که گنجایشی 12 هزار نفری دارد، محل برگزاری بازی های خانگی تیم فوتبال الوکره قطر است که البته این باشگاه در حال ساخت یک استادیوم جدید است و پس از برگزاری رقابت های جام جهانی و افتتاح ورزشگاه جدید خود، بازی هایش را در آنجا برگزار می کند.

بدین ترتیب دیدار تیم های ملی ایران و عراق در تاریخ 16 شهریور در استادیوم سعود بن عبدالرحمن یا الوکره قدیم برگزار می شود. تیم های ملی کره جنوبی، امارات، لبنان و سوریه دیگر حریفان شاگردان اسکوچیچ در راه صعود به جام جهانی هستند.

برچسب‌ها: ایران عراق

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

95 ♛ تاج رضا ♛1400/05/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi