خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,563

آنها دارند مسلح می‌شوند ما چطور؟

آنها دارند مسلح می‌شوند ما چطور؟
مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از 23 روز دیگر آغاز می شود و تیم های حاضر در این مرحله، خود را برای تک بازی هایی که با رقبای خود دارند، آماده می کنند. به جز تیم های ایرانی که به تازگی لیگ بیستم را به پایان رسانده اند، سایر تیم ها درگیر رقابت های لیگ داخلی بوده و تیم های ایرانی در حال تلاش برای تقویت خود در بازار نقل و انتقالات تابستانی هستند.
تراکتور :
تبریزی ها حال و روز خوبی ندارند و این تیم دچار مشکلات مالی بزرگی است. تاکنون بخش اعظمی از ستاره های این تیم از جمله اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، میثم تیموری، مهدی تیکدری و حبیب فرعباسی به صورت رسمی جدا شده اند و بازیکنان دیگر نظیر میلاد فخرالدینی، محمدرضا اخباری، سعید واسعی و... وضعیت نامشخصی دارند. پس از تغییرات فراوان روی نیمکت این تیم در فصل گذشته و حضور مربیانی چون علیرضا منصوریان، رسول خطیبی و فیروز کریمی، حالا سکان هدایت تراکتور پس از سالها، مجددا به دست فراز کمالوند سپرده شده است تا او یک بار دیگر به ناجی تبریزی ها تبدیل شده و این تیم را به روزهای اوجش برگرداند.

بزرگترین مشکل تراکتور، پنجره نقل و انتقالات این تیم است و بدهی های سنگین مالی که باید خیلی زود پرداخت شده تا این تیم بتواند بازیکن جدیدی جذب کند. فراز کمالوند کار راحتی در تبریز ندارد و باید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم پرهزینه و گران قیمت النصر عربستان برود که ستاره چند میلیون دلاری در ترکیب خود دارد.

النصر:
النصر فصل پر سر و صدایی در بازار نقل و انتقالات را پشت سر گذاشت. این تیم عربستانی بازیکنان جدید زیادی را جذب کرد. شاخص ترین بازیکنی که به جمع زردپوشان ریاض پیوست، اندرسون تالیسکا هافبک برزیلی و سابق بشیکتاش ترکیه و گوانگژو اورگرانده چین است. او در دو بازی ابتدایی النصر در لیگ عربستان نیز درخشان ظاهر شده و 2 گل زده، یک پاس گل داده و یک پنالتی نیز کسب کرده است. وینسنت ابوبکر مهاجم تیم ملی کامرون و فصل گذشته بشیکتاش، فونس ماری مدافع فصل قبل ویارئال، جلال الدین ماشاریپوف، محمد الفتیل و محمد قاسم دیگر بازیکنان جدید النصر هستند ضمن اینکه گفته می شود آنها در پی جذب یک دروازه بان خارجی نیز هستند. آنها همچنین چند مهره اصلی خود از جمله سنگربانشان برد جونز استرالیایی، مایکون پریرا مدافع برزیلی، نورالدین امرابط وینگ بک مراکشی را از دست دادند.

النصر فصل جدید لیگ عربستان را طوفانی آغاز کرد و با نتیجه 4 بر یک از سد ضمک گذشت اما در دیدار هفته دوم مقابل الفیصلی با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد. این تیم عربستانی طی روزهای گذشته درگیر حواشی ایجاد شده پیرامون عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی خود شده و گفته می شود این بازیکن در آستانه جدایی قرار دارد. او به دلیل 2 کارته بودن، نمی تواند در دیدار برابر تراکتور تیمش را همراهی کند و به همین دلیل، مانو منزس سرمربی النصر قصد دارد نام این بازیکن را از لیست آسیایی تیمش خط بزند و همین مسئله به بحرانی برای تمایل حمدالله به جدایی تبدیل شده است.

برچسب‌ها: تراکتور النصر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

58 ♕ Tractor Fc ♕1400/05/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi