خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,563

مدافع عربستانی به رقیب تراکتور پیوست

مدافع عربستانی به رقیب تراکتور پیوست
تیم فوتبال النصر که در بازار نقل و انتقالات تابستانی حضور فعالی داشته است، موفق شد محمد الفتیل مدافع فصل گذشته الاهلی را به خدمت بگیرد. این بازیکن که کار خود را از رده های پایه الاهلی آغاز کرد، در تمامی سالهای فوتبالی خود عضو این باشگاه بود تا در نهایت و پس از پایان قراردادش، به النصر پیوست.

این بازیکن که در هر 4 بازی تیم ملی عربستان در رقابت های جام ملت های آسیا 2019 در ترکیب اصلی کشورش به میدان رفت، پس از حضور هروه رنار بر روی نیمکت سعودی ها، به کار گرفته نشد ولی همواره یکی از گزینه های حضور در تیم ملی کشورش بوده است.

النصر شب گذشته با رونمایی رسمی، از جذب این بازیکن خبر داد. او به صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد با عقد قراردادی یک ساله به این تیم عربستانی پیوست تا به احتمال فراوان در کنار عبدالله مادو و فونس موری مدافع فصل گذشته ویارئال که به تازگی به النصر پیوسته، ترکیب خط دفاعی این تیم را تشکیل دهند.

محمد الفتیل در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امسال، در ترکیب اصلی الاهلی حضور داشت و در جریان شکست 5 بر 2 برابر استقلال به مدت 70 دقیقه و در بازی برگشت که با تساوی بدون گل به پایان رسید، 90 دقیقه برابر شاگردان مجیدی به میدان رفت.

النصر پیش از این موفق شده بود که اندرسون تالیسکا، وینسنت ابوبکر و رامیرو فونس موری را به خدمت بگیرد و حالا محمد الفتیل به چهارمین خرید تابستانی آنها تبدیل می شود. این تیم عربستانی، حریف تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. دیداری که 23 شهریور در استادیوم جاسم بن حمد شهر دوحه برگزار می شود.

برچسب‌ها: تراکتور النصر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

53 ♕ Tractor Fc ♕1400/05/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi