خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,802

دشان: مسئولیت حذف فرانسه از یورو را بر عهده می گیرم

دشان: مسئولیت حذف فرانسه از یورو را بر عهده می گیرم
تیم ملی فرانسه یکی از امیدهای اصلی کسب عنوان قهرمانی مسابقات یورو 2020 بود ولی شاگردان دشان در اتفاقی غیرمنتظره برتری 3 بر یک خود مقابل سوئیس را از دست دادند و در نهایت مقابل این تیم در ضربات پنالتی حذف شدند تا رویای فرانسوی ها نقش بر آب شود.

حال دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، مدت ها بعد از این اتفاق برای اولین بار با رسانه ها گفتگو کرده و در مورد این شکست حرف زده است. دشان در گفتگو با اکیپ در مورد حذف غیرمنتظره فرانسه از یورو گفت:

هضم کردن این اتفاق خیلی سخت بود و حالا بعد از گذشت مدت ها تازه موفق به انجام این کار شده ام. می دانستم توانایی چه کارهایی را دارم و باز هم می گویم 3 بر یک از حریف در دقیقه هشتاد از حریف پیش بودیم اما بعد از آن اتفاقات عجیبی افتاد. استحکام همیشه هویت ما بوده است. وقتی بازی 3-3 شد، بازیکنان به شکلی غیر قابل اجتناب دچار استرس شدند اما هنوز هم صعود ما محتمل بود. موقعیت خوبی برای کومان پیش آمد ولی توپ به تیر خورد. باید واقع بین باشیم. وقتی سه بر یک جلو بودیم. هیچ کس در استادیوم یا جای دیگر حدس نمی زد صعود نکنیم. نمی خواهم بهانه بیاورم. می دانم مسئول همه چیز من هستم. وقتی همه چیز خوب پیش می رود، همه چیز زیبا نیست و وقتی هم مسائل بد پیش می روند، همه چیز سیاه نیست. حذف ما به عوامل زیادی وابسته بود. مسئولیت آن را بر عهده می گیرم. تاکتیک اولیه ای که انتخاب کرده بودیم جواب نداد. ایجاد سه تغییر اشتباه نیست، انتخاب است. می دانم چه اتفاقی افتاد که به اینجا رسیدیم.
کریم بنزما بعد از سال ها به تیم ملی فرانسه برگشته بود و با دو گلی که مقابل سوئد زد نقش مهمی در آن مسابقه داشت. با این وجود مهاجم رئال در وقت های اضافه جای خودش را به ژیرو داد و برای پنالتی زدن در زمین نبود. دشان در پاسخ به این که آیا بابت این اتفاق پشیمان است، گفت:

کریم ربطی به حذف شدن ما نداشت.او کارش را به خوبی انجام داد. به دلایل مختلفی باید در تیم تغییر ایجاد می کردم. می دانم شرایط ایده آلی نبود اما در دقیقه 80 با نتیجه سه بر یک از حریف پیش بودیم و چیزی که تا آن مقطع نقطه قوت ما بود، ناگهان دیگر وجود نداشت. بله می توانستم مسائل را به شکل دیگری پیش ببرم اما تا دقیقه 80 از حریف پیش بودیم. نه من و نه کریم نمی توانیم زمان را به عقب برگردانیم.

برچسب‌ها: کریم بنزما دیدیه دشان فرانسه اخبار فرانسه تیم ملی فرانسهی یورو 2020

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

112 Sporties_fa@1400/05/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi