خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,726

ابوالفضل جلالی اولین خرید استقلال ؟

ابوالفضل جلالی اولین خرید استقلال ؟
به نظر می رسد مسئولان استقلال و سایپا برای انتقال قرضی ابوالفضل جلالی به توافق رسیده اند.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازیکنانی که در لیست فرهاد مجیدی برای تقویت استقلال قرار دارد، ابوالفضل جلالی مدافع چپ سایپای تهران است. جلالی که به واسطه عملکرد درخشانش در لیگ بیستم به اردوهای تیم ملی نیز دعوت شد، حالا با سایپا به لیگ یک سقوط کرده و تحت قرارداد با این باشگاه است.

از مدتی قبل مذاکرات استقلال و سایپا برای انتقال جلالی به جمع شاگردان فرهاد مجیدی آغاز شده بود و حالا به نظر می رسد این مذاکرات مراحل نهایی اش را طی می کند.

امروز ابوالفضل جلالی در یک استوری اینستاگرامی عکسی از دیدار سایپا و استقلال در فصل گذشته منتشر کرد و با کپشنی که نوشته و عبارت «خدایا شکرت» سعی کرده نشان بدهد که حضورش در استقلال قطعی است.

با این حال رسانه های رسمی استقلال و سایپا هنوز خبر انتقال جلالی را اعلام نکرده اند اما به نظر می رسد این مدافع چپ پا به اولین خرید آبی پوشان در نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شود و به زودی شاهد حضور او در اردوی استقلال باشیم.

برچسب‌ها: استقلال سایپا ابوالفضل جلالی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

171 ♛ تاج رضا ♛1400/05/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi