خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,111

نقشه پی‌اس‌جی: خرید رایگان رونالدو و پوگبا در 2022

نقشه پی‌اس‌جی: خرید رایگان رونالدو و پوگبا در 2022
به نظر می رسد که عطش خرید مدیران پی اس جی پایان ناپذیر است.

به گزارش فوتبالی، پی اس جی که در این تابستان با جذب دوناروما، واینالدوم، مسی، راموس و اشرف حکیمی بازار نقل و انتقالات را درو کرد و بهترین ها را در پست های مختلف به خدمت گرفت از همین حالا در حال برنامه ریزی برای تابستان 2022 است.

در حقیقت الخلیفی مدیر قطری پی اس جی در نظر دارد که رویای دیرینه خود را به سرانجام برساند و پل پوگبا ستاره فرانسوی و کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی را به ترکیب تیمش اضافه کند. هر دو بازیکن در سال 2022 با اتمام قراردادهایشان با یونایتد و یوونتوس به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد و پی اس جی می تواند همچون چهار تا از پنج خرید تابستانی خود، آنها را هم به صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد به ترکیبش اضافه کند.

زوج مسی - رونالدو می تواند یک بمب خبری شگفت انگیز باشد. دو ابرستاره سالهای اخیر فوتبال دنیا می توانند برای اولین بار هم تیمی شوند که البته نیمار نیز مثلث شگفت انگیزشان را تکمیل خواهد کرد. پوگبا نیز می تواند پشت سرشان قرار بگیرد و در کنار ستارگانی نظیر وراتی و دی ماریا خط هافبک را تکمیل کند. به هر صورت به نظر می رسد که بلندپروازی های شیخ قطری پی اس جی قرار نیست که به این زودی ها به پایان برسد.

برچسب‌ها: پوگبا رونالدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

105 ♕ Tractor Fc ♕1400/05/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi