خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ترکیه
اتحاد ترکیه
11
2,584

ملی‌پوش مشهور ترکیه در دام حواشی/ از ایجاد مزاحمت برای همسر

ملی‌پوش مشهور ترکیه در دام حواشی/ از ایجاد مزاحمت برای همسر
آردا توران، مهاجم مشهور سابق اتلتیکومادرید به دردسری خودخواسته دچار شد.
به گزارش سایت نود، او در یک رستوران ، بعد از ایجاد مزاحمت برای یک خانم متاهل، با همسر او که یک خواننده مشهور پاپ در ترکیه است، درگیر شد.
توران که به صورت بازیکن قرضی برای باشاک شهیر ترکیه بازی می‌کند و به تازگی دوران محرومیتش به پایان رسیده، جنجال تازه ای به پا کرده است. آردا و همسرش آسلیهان دوعان، در انتظار تولد فرزندشان هستند. ماجرا از جایی شروع شده که او به همراه چند ت از دوستانش به یک رستوران می رود. برکای، خواننده مشهور پاپ در کشور ترکیه به همراه همسرش در این محل حضور داشت.برکای که متوجه مزاحمت آردا شده، سعی می کند همسرش را از کلوب خارج کرده با بازیکن مشهور فوتبال ترکیه صحبت کند اما آردا که حالت متعادلی نداشته با مشت به صورت او ضربه می‌زند. بینی برکای در این درگیری شکسته شد و او را به بیمارستان منتقل کردند. آردا چند ساعت بعد با یک سلاح به بیمارستان موردنظر رفته از برکای عذرخواهی می‌کند و می گوید اطلاع نداشته آنها زن و شوهر هستند. سپس آردا سلاح را روی میز می گذارد و از برکای می‌خواهد او را از این شرمندگی خلاص کند.

برچسب‌ها: ترکیه لالیگا اسپانیا اتلتیکو مادرید آردا توران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

145 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1400/05/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi