خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

آردا توران و احتمال بازگشت به اتلتیکو!

آردا توران و احتمال بازگشت به اتلتیکو!
آردا توران پس از بازنشستگی ممکن است به اتلتیکو مادرید برگردد.

آردا توران یکی از برترین فوتبالیست ترک‌تبار قرن 21 است که در ماه های گذشته به دلیل اضافه وزنی که در تصاویر تلویزیونی هم مشخص بود، به سوژه شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد. او با سابقه بازی در اتلتیکومادرید و بارسلونا، دو سال اخیر در عضویت گالاتاسرای بود اما از چند ماه پیش از فهرست گالاتاسارای کنار گذاشته شد و دلیل این موضوع، مشکلات فنی و دوری او از آمادگی بدنی عنوان شد.

فصل فوتبال ترکیه برای گالا و آردا به بدترین شکل تمام شد و این تیم در نیمه پایینی جدول قرار گرفت.بهترین روزهای فوتبال آردا در اتلتیکو بود و او 4 سال عالی را در این باشگاه داشت اما سال 2015 با انتقال به بارسلونا، دچار افتی محسوس شد و دیگر نتوانست به روزهای خوب خود برگردد.

آردا که اعلام بازنشستگی کرده، در انتظار انتخابات ریاست گالاتاسرای است و هدف او گرفتن یک پست مدیریتی در باشگاه محبوبش است اما در صورت ناکامی و طبق فاناتیک، قصد ورود به دنیای مربیگری دارد و برای این مهم می خواهد با شرکت در کلاس های مربیگری، کار در این حوزه را از تیم های پایه اتلتیکو شروع کند. همان راهی که فرناندو تورس و گابی دو ستاره سابق اتلتیکو در پیش گرفته اند. پست مدیریتی در گالا یا مربیگری در پایه های اتلتیکو؟ باید دید آینده آردا چه خواهد شد.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید گالاتاسرای آردا توران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

77 ღ میسون مونت ღ1401/03/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi