خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,892

چینی‌ها چگونه نیش افعی‌های اینتر را کشیدند؟

چینی‌ها چگونه نیش افعی‌های اینتر را کشیدند؟
به گزارش "ورزش سه"، بدبین ترین هوادار اینتر نیز فکرش را نمی کرد که این تیم پس از کسب عنوان قهرمانی سری آ و کنار زدن یوونتوس پرستاره آن هم پس از 9 قهرمانی متوالی، اینگونه غرق در مشکلات شود و مهمترین مهره های خود را برای فصل جدید از دست بدهد. تیمی که به نظر می رسید با رسیدن به بام فوتبال ایتالیا، بتواند مانند دهه نخست قرن بیست و یکم در سری آ آقایی کند، حالا به دلیل بحران های مالی پس از اپیدمی کرونا، به دنبال فروش ستاره‌های خود است تا از این راه بدهی های خود را پرداخت کند.
آنتونیو کونته اسطوره یوونتوس که با انتقالی جنجالی راهی دشمن دیرینه یعنی اینتر شده بود، در عرض دو سال دستاوردهای بزرگی را برای افعی ها به ارمغان آورد. او اینتر را به فینال لیگ اروپا رساند و علاوه بر اینکه در نخستین فصل حضورش روی نیمکت این تیم، با فاصله یک امتیاز قهرمانی کالچیو را به یووه واگذار کرد، در فصل دوم توانست با اختلاف زیاد و 4 هفته پیش از پایان سری آ، قهرمانی تیمش را قطعی کند. اما مشکلات مالی آبی و مشکی های شهر میلان، باعث شد تا مالکان چینی، سیاست فروش ستاره های تیمشان را در پیش بگیرند. امری که خط قرمز کونته بود و همین مسئله باعث جدایی او شد.
استارت جدایی ها از روی نیمکت نراتزوری رقم خورد. ابتدا کونته در اعتراض به فروش ستاره های تیمش اینتر را ترک کرد و سیمونه اینزاگی مربی موفق لاتزیو جای او را گرفت. سپس نوبت به اشرف حکیمی رسید تا برای حل مشکلات مالی نراتزوری راهی پاریس شود. در حالیکه همگان فکر می کردند اشرف تنها قربانی سیاست های خانواده ژانگ است و با سود مالی حاصل از فروش او بحران مالی پشت سر گذاشته شده است، اما روملو لوکاکو بهترین بازیکن اینتر در فصل قبل نیز با انتقالی 115 میلیون یورویی راهی چلسی شد تا آوار بدبختی ها روی سر هواداران اینتر نازل شود.
پیش از این نیز، کریستین اریکسن هافبک خلاق اینتری ها در رقابت های یورو 2020 دچار ایست قلبی شد و هنوز مشخص نیست آیا او می تواند برای این تیم به میدان برود یا هافبک دانمارکی را نیز باید به جمع بازیکنان جدا شده نراتزوری اضافه کرد. از دست رفتن مهره های کلیدی اینتر ظرف تنها چند ماه پس از قهرمانی، اتفاق تلخی است که برای قهرمان سری آ رخ داد.

برچسب‌ها: اینتر میلان نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

71 ✰★ Esteghlal ★✰1400/05/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi