خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,563

مشکل تراکتور از مدیریت است نه انتخاب سرمربی

مشکل تراکتور از مدیریت است نه انتخاب سرمربی
یک کارشناس فوتبال گفت: اگر تغییر سرمربی و خرید بازیکنان گرانقیمت در یک تیم نتیجه‌ی مثبتی داشت، ما باید بعد از این‌ تعداد تغییرات و خرید بازیکنان میلیاردی بهترین تیم دنیا می‌شدیم لذا نتایج به‌دست‌آمده نشان می‌دهد که مشکل از این سمت نبوده بلکه مشکل از مدیریت باشگاه است.
سجاد حسین‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص عملکرد تیم تراکتور بعد از حضور فیروز کریمی در راس کادر فنی این تیم اظهار کرد: آقای کریمی تبحر خاصی در مسائل روحی، روانی و انگیزشی دارد و یک مربی برون‌گرا و کاریزماتیک است که در کنار این موارد از چاشنی طنز هم استفاده می‌کند که این عوامل می‌تواند در اوایل کار تیم را از لحاظ روحی و روانی متحول کند.
وی ادامه داد: به‌نظر من نتیجه گرفتن فیروز کریمی و عدم نتیجه‌گیری رسول خطیبی، علیرضا منصوریان و سایر مربیان قبلی تراکتور هیچکدام نشان دهنده عملکرد فنی مربیان نیست بلکه همه آنها نتیجه عملکرد مدیریتی تیم تراکتور است به‌طوری‌که این باشگاه در بحث تغییرات کادر فنی و مدیرعامل در سطح دنیا زبانزد خاص‌وعام است و تغییرات انجام‌شده در یک‌ سال اخیر تراکتور برابر است با تغییرات ۵۰ سال باشگاه منچستریونایتد!

برچسب‌ها: تراکتور مدیریت مربی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

139 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1400/04/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi