خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,564

کارشناس: کادرفنی تراکتورسازی باید با مربیان بومی تقویت شود

کارشناس: کادرفنی تراکتورسازی باید با مربیان بومی تقویت شود
اصغر اعتباری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه ضعف کادرفنی تراکتورسازی در چهار مسابقه اخیر مشهود بوده است، اظهار کرد: هرچند تونی در میان تماشاگران از محبوبیت برخوردار است اما عملکرد فنی وی در چهار مسابقه اخیر با ایراد همراه بوده است و دلیل اصلی آن ناشی از نبود یک مربی کاربلد بومی در کنار سرمربی است.
وی افزود: برای من جای سئوال است که چرا قادر رحیم زاده مربی کاربلد بومی و مدرس رسمی فیفا که پارسال در کنار تیم بود و از ستون های موفقیت تراکتورسازی به شمار می رفت امروز در کنار تیم نیست.
اعتباری ادامه داد: مسئولان باشگاه باید برای رفع ایرادات فنی تیم و بازی خوانی حریفان به صورت فوری یک مربی بومی همچون رحیم زاده و باغ آبادی را که سابقه کار کردن با تونی را دارند به کادرفنی اضافه کنند تا بلکه روند حرکتی تیم تغییر کرده و رو به رشد شود .
وی با اشاره به مشکلات عدیده ساختاری و تشکیلاتی باشگاه تراکتورسازی ، اظهار کرد: این تیم کوچکی نیست و با حمایت ها و خون دل های هواداران و پیشکسوتان 50 سال است سرپا نگه داشته شده است، اما امروز شاهدیم که یک شبه تغییرات 90 درصدی در بازیکنان انجام می شود که به لحاظ فنی چون پارسال نتیجه گرفته بود، به هیچ عنوان منطقی نبود.
اعتباری گفت: تغییر در سطح 15 بازیکن در تیمی که رتبه دوم لیگ برتر را به دست آورده است نشان می دهد که هنوز تفکرات آماتوری بر این تیم حاکم است.
وی با اشاره به نقش هواداران در نتیجه گیری تراکتورسازی، از تماشاگران این تیم درخوسات کرد تا با حضور در ورزشگاه ها و حمایت از تیم خود زمینه های لازم برای کسب نتایج بهتر را فراهم کنند، زیراکه بی توجهی آنها به تیم خود مشکلات فنی تراکتورسازی را نه تنها کاهش نمی دهد بلکه روز به روز به آن اضافه می کند.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز طی چهار هفته لیگ برتر که سه بازی آن خانگی بود تنها پنج امتیاز کسب کرده است.
این تیم در هفته چهارم در مشهد با ارایه نمایشی ضعیف با یک گل مغلوب پدیده شد.

برچسب‌ها: مربی تراکتور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

18 5

411 ژنرآل مهدی1394/05/31

1 شهریور (10:39)


طرلان: دوزدو قارداش عجبشیر پیس دانیشیر.بوجور مجازی صفحه لرده قشنگ دانیشین آبریمیزی آپارمیین

1 شهریور (09:11)


پارلاق اهر: عجبشير حرف دهنتو بفهم تو با اين ادبيات به اصطلاح خودت چوپان گونه آبروي هر طرفداري رو بردي يه كم مودب باش

1 شهریور (08:58)


ونگر جون: یاشاسین تونی

1 شهریور (02:35)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi