خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

نورافکن:اگر خدا بخواهد در آخرین ثانیه ها قهرمان می شویم

نورافکن:اگر خدا بخواهد در آخرین ثانیه ها قهرمان می شویم
امید نورافکن پس از پیروزی سپاهان برابر پدیده اظهار داشت:

بازی خیلی سنگینی برای ما بود. تا آخرین دقایق پدیده حمله می‌کرد که به گل مساوی برسد. واقعا خوشحالم که این سه امتیاز را گرفتیم. من مقداری ناراحت هستم و از نظر روحی روانی به هم ریخته‌ام. امیدوارم برای هفته‌های آینده به عملکرد خودم در سه چهار هفته گذشته و افتی که داشتم، فکر کنم و بتوانم بهتر از این بازی کنم.
وی در مورد اینکه سپاهان با این برد در کورس قهرمانی باقی ماند، گفت:

نمی‌توانیم به بازی‌های دیگر بی توجه باشیم اما توجهمان تا آخرین لحظه باید روی بازی‌های خودمان باشد. بازی بعد ما با ذوب آهن است و بعد از آن با استقلال در تهران بازی داریم. بازی سنگینی است. تا دقیقه آخر می جنگیم که سه امتیاز هر دو بازی را بگیریم. اگر خدا بخواهد و شانس با سپاهان یار باشد مانند قهرمانی آخر این تیم که در ثانیه‌های آخر به دست آمد، امیدواریم این بار هم اینطور قهرمان شویم. تلاشمان را بیشتر می‌کنیم که باز به قهرمانی برسیم.
نورافکن در مورد تیم پدیده عنوان کرد:

پدیده را تیم خیلی خوبی دیدم. نه به خاطر اینکه مهدی رحمتی هم تیمی سابق من است. مهمترین چیزی که در این تیم دیدم، بعد از اینکه عقب افتادند توانستند بازی را به دست بگیرند. از توپ های بلند استفاده نکردند و روی زمین بازی کردند. موقعیت های زیادی هم داشتند که خوشبختانه همه تیم به پیام کمک کردند که به کلین شیت برسد.
وی در خصوص اینکه یک توپ را در اواخر بازی از روی خط بیرون کشید، گفت:

من سه چهار هفته است عملکرد عالی نداشتم. این بازی هم همینطور، در آمادگی کامل نبودم. خداراشکر در این صحنه شرایط طوری شد که توانستم به تیمم کمک کنم. امیدوارم در بازی بعدی عملکرد بهتری داشته باشم.

برچسب‌ها: سپاهان پرسپولیس لیگ برتر امید نورافکن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

151 Sporties_fa@1400/04/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi