خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,188

مواجهه پرسپولیس با نسخه آماده‌تر رقیب اصلی

مواجهه پرسپولیس با نسخه آماده‌تر رقیب اصلی
تیم فوتبال سپاهان روز گذشته در روز اول دومین هفته رقابت های لیگ برتر در اهواز به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت و در پایان نیمه اول این مسابقه سه گل به ثمر رساند تا به نوعی کسب سه امتیاز این مسابقه حیاتی را تضمین کرده باشد و در نیمه دوم بازیکنان این تیم با خیال آسوده‌تری بازی کردند. البته که نمایش سپاهان در نیمه دوم در نشست خبری با انتقاد نویدکیا از عملکرد شاگردانش همراه شد و او تفکر تیمش را تفکری جهان سومی توصیف کرد.

با این حال اما نکته مهم‌تر این مسابقه که مانند فصل گذشته در هفته های ابتدایی برگزار شد، کسب سه امتیاز بود که با به ثمر رساندن سه گل محقق شد و همین موضوع نشان می‌‎دهد که طلایی پوشان اصفهانی تیم آماده‌تر و منسجم‎‌تری در فصل جدید مسابقات هستند که اعضای این تیم با رسیدن به درک روشن از هدفی که برای رسیدن به آن تلاش می‌‍کنند، به تک تک امتیازات هر مسابقه ای اهمیت می‌دهند.

فصل گذشته شاگردان محرم نویدکیا در مسجد سلیمان اگرچه اسیر زمین باتلاق مانند ورزشگاه بهنام محمدی شدند، اما گذشته از زمین، در آن مقطع مسجد سلیمانی ها زیر نظر مجتبی حسینی تیم سخت کوشی بودند که به سختی می شد با پیروزی از خانه آنها بازگشت.

برچسب‌ها: پرسپولیس سپاهان لیگ برتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

112 Amirabbasas71400/08/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi