خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

یک پرتغالی جانشین احتمالی واینالدوم در لیورپول

یک پرتغالی جانشین احتمالی واینالدوم در لیورپول
قرارداد جینی واینالدوم در پایان فصل جاری با لیورپول به اتمام رسید و جدایی این هافبک 31 ساله و هلندی بعد از پنج سال از این باشگاه قطعی شد. در حالی که به نظر می رسید بارسا مقصد بعدی این بازیکن لقب بگیرد اما او در نهایت با دریافت پیشنهادی بهتر، راهی پی اس جی شد.
این هافبک 31 ساله هلندی 5 سال بازیکن ثابت لیورپول بود و بدون شک قرمزها غیبت او را حس خواهند کرد. مشکلات مالی لیورپول به این تیم قدرت مانور زیادی در بازار نقل و انتقالات نمی دهد ولی طبق ادعای اکیپ، آنها برای جانشینی واینالدوم قصد دارند رناتو سانچز ستاره پرتغالی 23 ساله لیل را جذب کنند.
رناتو مدت ها گزینه لیورپول در نقل و انتقالات بود ولی هرگز فرصت جذب او فراهم نشده است. او پس از دورانی ناموفق در بایرن مونیخ و سوانسی در نهایت توانست برای لیل خوش بدرخشد و یکی از عوامل قهرمانی فصل گذشته این تیم بود. رناتو در یورو 2020 نیز توانست برای پرتغال بازی کند.
یورگن کلوپ روی رناتو نظر مثبت دارد ولی آرسنالی ها نیز تبدیل به رقیب لیورپول در راه جذب رناتو شده اند. لیل با مشکلات مالی دست به گریبان است و مشکلی با جدایی رناتو ندارد. باید دید او در نهایت از بین لیورپول و آرسنال چه تیمی را برای پیشرفت خود انتخاب خواهد ک

برچسب‌ها: لیورپول بایرن مونیخ نقل و انتقالات لیل آرسنال رناتو سانچس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

142 0.__________.01400/04/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi