خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

سرمربی سنگال انتقال مانه به بایرن مونیخ را تایید کرد

سرمربی سنگال انتقال مانه به بایرن مونیخ را تایید کرد
آلیو سیسه، سرمربی تیم ملی سنگال انتقال سادیو مانه به بایرن مونیخ را تلویحا تایید کرد.به گزرش "ورزش سه"، سادیو مانه، ستاره گلزن و سنگالی لیورپول بعد از سپری کردن شش سال درخشان در این باشگاه، تصمیم به جدایی از جمع مرسی سایدی ها قرار گرفته و تمایلی به تمدید قرارداد با لیورپول ندارد. از بایرن مونیخ به عنوان جدی ترین مشتری سادیو مانه نام برده شده و مذاکرات بین این باشگاه و لیورپول بر سر این انتقال آغاز شده است. اگرچه طرفین هنوز از نظر مالی به توافق نرسیده اند، اما به نظر می رسد این اتفاق به زودی رخ خواهد داد و سادیو مانه فصل بعد در بایرن بازی می کند.سادیو مانه چند ماه قبل با لباس تیم ملی سنگال موفق به فتح جام ملت های آفریقا شده و زیر نظر آلیو سیسه، این بازیکن روزهای درخشانی را در رده ملی نیز سپری کرده است. حالا آلیو سیسه مدعی شد انتقال به بایرن بهترین تصمیم برای مانه است و او در این باشگاه شرایط خوبی خواهد داشت.

آلیو سیسه، سرمربی تیم ملی سنگال در این رابطه گفت: "باشگاه بایرن مونیخ با در اختیار داشتن یک سرمربی آلمانی، فوتبالی بر پاسخ تلاش فراوان و پرس شدید را در زمین ارائه می دهد. سادیو مانه در گذشته نیز در باشگاه سالزبورگ اتریش بازی کرد که یک کشور هم مرز با آلمان است و این بدان معناست که مقصد بعدی این بازیکن سرزمینی ناآشنا برای این بازیکن نخواهد بود. از نظر من باشگاهی که سادیو مانه در آن بهترین شرایط و احساس را در آینده خواهد داشت، بایرن مونیخ نام دارد."

برچسب‌ها: لیورپول بایرن مونیخ سادیو مانه نقل و انتقالات تیم ملی سنگال آلیو سیسه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

70 لیورپول 20221401/03/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi