خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

پیشنهاد حیرت‌ انگیز چلسی برای جذب ارلینگ هالند

پیشنهاد حیرت‌ انگیز چلسی برای جذب ارلینگ هالند
سایت 90min مدعی شد باشگاه چلسی با 150 میلیون پوند به دنبال جذب ارلینگ هالند از چلسی است.
ارلینگ هالند یکی از بزرگترین استعداد های فوتبال اروپا طی سالیان اخیر به حساب می آید. او درخشش خود را با حضور در ترکیب تیم سالزبورگ اتریش آغاز کرد و پس از آن چشم بسیاری از باشگاه‌های اروپایی به جذب این بازیکن دوخته شد اما نهایتاً این دورتموند بود که ستاره نروژی را به خدمت گرفت.

هالند طی مدت زمان حضور خود در دورتموند نمایش‌های خیره‌کننده‌ای ارائه داده و به جرأت می توان گفت که او طی یک فصل و نیم اخیر بهترین بازیکن زنبورها بوده است؛ موضوعی که باعث شده گمانه زنی های زیادی در رابطه با آینده این بازیکن و انتقال احتمالی او به یکی از غول‌های فوتبال اروپا مطرح شود.
از طرفی طی هفته‌های اخیر گزارش ها حاکی از آن بوده که باشگاه چلسی به شدت شرایط تقویت خط حمله خود را بررسی می کند و آنها در این راه ارلینگ هالند را هدف اول خود در نقل و انتقالات تابستانی قرار داده اند؛ در واقع به نظر می رسد که باشگاه چلسی قصد دارد هر طور که شده در همین تابستان ستاره نروژی را به خدمت بگیرد.

در همین ارتباط سایت 90min گزارشی در این باره منتشر کرده و مدعی شده که آبی‌های لندن قصد دارند پیشنهاد 150 میلیون پوندی خود را برای جذب هالند به دورتموند ارائه دهند؛ پیشنهاد وسوسه‌انگیزی که احتمالاً می‌تواند دورتموند را برای فروش غول نروژی در همین تابستان راضی کند.

برچسب‌ها: دورتموند ارلینگ هالند چلسی نقل و انتقالات اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

143 هلنـد1400/04/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi