خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

سپاهان 4-1 صنعت نفت آبادان / دلبری شهباز زاده در نقش جهان!

سپاهان 4-1 صنعت نفت آبادان / دلبری شهباز زاده در نقش جهان!
برای سپاهان که در کورس حساس قهرمانی با پرسپولیس است، هر هفته لیگ برتر حکم فینال را دارد. امروز سپاهان در یکی از این فینال ها به مصاف صنعت نفت آبادان رفته است. صنعت نفت پیش از آغاز هفته بیست و هفتم لیگ در رتبه دهم جدول جای گرفته.

سپاهان در نیمه اول نمایشی عالی داشت و توانست با دو گل از حریف پیش بیافتد. البته پیش از گل اول سپاهان در دقیقه پنج، شوت سرکش بازیکن نفت تیرک افقی دروازه نیازمند را به لرزه درآورد و لحظاتی بعد این سپاهان بود که با گل این صحنه زیبا را تلافی کرد. سپاهان بعد از گل برترین خود را به حریف دیکته کرد. سروش رفیعی، سجاد شهباززاده و سیدمحمد حسینی که هر سه در دو گل سپاهان نقش مستقیم داشتند از بهترین های سپاهان بودند و روی گل ها خلاقیت خود را به نحو احسن نشان دادند.

در نیمه دوم این نفت آبادان بود که بازی را هجومی آغاز کرد و دقیقه 71 با گل خالقی فر مزد حملاتش را گرفت. بعد از این گل اما ورق برگشت و سپاهان دوباره تیم برتر میدان شد تا با دو گل دقایق 83 و 94 شهباز زاده و پورقاز، طلایی پوشان پیروز قاطع این دیدار حساس باشند.

سپاهان با این پیروزی 56 امتیازی شد تا کورس قهرمانی کماکان با بالاترین حساسیت ادامه پیدا کند.

اطلاعات بازی
هفته بیست و هفتم لیگ برتر؛ جام خلیج فارس

سپاهان 4-1 صنعت نفت آبادان

شنبه 19 تیر 1400 ساعت 20:45

مکان: اصفهان - ورزشگاه نقش جهان

داوران: سید رضا مهدوی، احد سلطانی، محمد صالح عرب آبادی، فرهاد امینی / ناظر: حاتم بک پور

گل ها: سجاد شهباززاده (دقیقه 5 و دقیقه 83 - سپاهان) / سیدمحمد حسینی (دقیقه 35 - سپاهان) / خالقی فر (دقیقه 71 - نفت آبادان) / عزت پورقاز (دقیقه 94 - سپاهان)

کارت زرد: سروش رفیعی (دقیقه 30 - سپاهان) / خلعتبری (دقیقه 60 - سپاهان) / نورافکن (دقیقه 68 - سپاهان) / محمد طیبی (دقیقه 84 - نفت آبادان)

کارت قرمز: -

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی (تعویض دقیقه 75 با علی محمدی)، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی (تعویض دقیقه 70 با پورقاز)، سروش رفیعی (تعویض دقیقه 60 با یاسین سلمانی)، احسان حاج‌صفی، محمدرضا حسینی (تعویض دقیقه 75 با رضا میرزایی)، محمدرضا خلعتبری (تعویض دقیقه 60 با محمد محبی)، سجاد شهباززاده

سرمربی سپاهان: محرم نویدکیا

ترکیب صنعت نفت آبادان: فرزین گروسیان، محمد طیبی، مهدی حنفی، عبداله ناصری، امید خالدی، محمود مطلق زاده، امید حامدی فر، حسین ساکی، محمد رضا غبیشاوی، حسین زواری، رضا خالقی‌فر

سرمربی صنعت نفت آبادان: سیروس پورموسوی

گزارش لحظه به لحظه
در پایان هفت دقیقه وقت تلف شده، سیدرضا مهدوی سوت پایان بازی را به صدا درآورد.
دقیقه 94 / گل چهارم سپاهان روی کرنر ارسالی حاج صفی درست روی خط شش قدم و ضربه سر عالی عزت پورقاز به ثمر رسید.
دقیقه 83 / روی یک پاس عالی و فرار عالی اسماعیلی فر از خط آفساید، این بازیکن در محوطه نفت صاحب توپ شد و با یک کات بک، سجاد شهباززاده را مقابل دروازه خالی صاحب توپ کند و این بازیکن با یک بغل پا گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر رساند.
دقیقه 71 / نفت بالاخره از حملاتش در نیمه دوم مزد گرفت. سماجت خالقی فر و دنبال کردن توپ منجر به اشتباه نژادمهدی شد، توپ ربایی خالقی فر از نژادمهدی او را در موقعیت تک به تک با نیازمند قرار داد و این بازیکن دروازه سپاهان را باز کرد.
دقیقه 65 / پیام نیازمند شوت دیگری از بازیکن حریف را دفع کرد و به کرنر فرستاد.
دقیقه 58 / شوت مطلق زاده از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.
دقیقه 54 / نفت آبادان این نیمه را هجومی آغاز کرد. روی یک ارسال ایستگاهی پیش از رسیدن توپ در دهانه دروازه به غبیشاوی، ولسیانی با دفع توپ عالی اجازه باز شدن دروازه سپاهان را نداد.
ساعت 21:55 / نیمه دوم بازی با سوت داور آغاز شد.
در پایان 5 دقیقه وقت تلف شده، داور سوت پایان نیمه اول را زد.
دقیقه 40 / نفت آبادان هجومی همه جانبه روی دروازه سپاهان ترتیب داد که حاصل آن دو کرنر بود اما توپ راهی به چارچوب دروازه نیافت.
دقیقه 35 / سیدمحمد حسینی پا به توپ به سمت دروازه حریف حرکت کرد، یک دو با شهباززاده باعث در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و تک ضرب با شوتی زیبا توپ را به طاق دروازه حریف بچسباند.
دقیقه 31 / کولینگ بریک نیمه اول اعلام شد.
دقیقه 25 / بازی برای لحظاتی متوقف شد. دلیل آن هم قاطی کردن دو بازیکن سپاهان با هم یعنی احسان حاج صفی و سروش رفیعی بود که حاج صفی پای سروش رفیعی را شوت کرد.
دقیقه 22 / نفت آبادان بعد از آن شوت دقایق آغازین دیگر نتوانست به دروازه سپاهان نزدیک شود تا اینکه در دقیقه 22 روی اشتباه نژادمهدی، خالقی فر داخل محوطه سپاهان صاحب توپ شد و ضربه بغل پا فنی اش را پیام نیازمند با یک شیرجه بلند به کرنر فرستاد.
دقیقه 9 / سپاهان بعد از گل به حملاتش ادامه داد. دو موقعیت در محوطه را طی این چند دقیقه ولسیانی و اسماعیلی فر از دست دادند.
دقیقه 5 / در یک حمله تند و تیز، سروش رفیعی در سمت راست خط هجومی سپاهان صاحب توپ شد و با یک حرکت تکنیکی زیبا دو بازیکن حریف را از میان بردارد، سروش رفیعی برای خود موقعیت عالی برای ارسال ایجاد کرد. ارسال خوب و مایل سروش رفیعی مقابل دروازه به شهباززاده رسید تا او با یک بغل پا دروازه حریف را باز کند.
در همین پنج دقیقه اول بازی دو تیم دو موقعیت گل جدی داشتند. ابتدا سپاهان یک فرصت عالی داشت و بعد در پاسخ بازیکن نفت آبادان از فاصله ای نسبتا دور با شوت سهمگین توپ را به تیر دروازه سپاهان زد.
ساعت 20:45 / بازی با سوت سیدرضا مهدوی آغاز شد.

برچسب‌ها: سپاهان صنعت نفت آبادان لیگ برتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

65 Sporties_fa@1400/04/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi