خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

انتقال پوگبا به یونایتد بزرگ‌ترین سود تاریخ فوتبال بود

انتقال پوگبا به یونایتد بزرگ‌ترین سود تاریخ فوتبال بود
به گزارش "ورزش سه"، در سال 2012 جوزپ ماروتا به عنوان مدیر نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس فعالیت می‌کرد و در همان زمان موفق شد پل پوگبا را با قراردادی آزاد از منچستریونایتد به خدمت بگیرد. تنها چهار سال بعد همان بازیکن با مبلغ 105 میلیون یورو به علاوه پاداش به باشگاه سابق خود فروخته شد و ماروتا حالا این انتقال را بزرگترین سود تاریخ فوتبال می داند.

جوزپ ماروتا که اکنون به عنوان مدیر ورزشی باشگاه اینتر فعالیت می‌کند در این باره گفت: "سالی که پوگبا را به قیمت 105 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون یورو پاداش فروختیم و گونسالو ایگواین را آوردیم بهترین معامله من بود.
این بزرگترین انتقال بود، به خصوص که ما با پوگبا به طور رایگان قرارداد امضا کرده بودیم بنابراین این بزرگترین سود واقعی بود که فوتبال تاکنون دیده است."
گفتنی است بعد از انتقال پل پوگبا به منچستریونایتد این ستاره فرانسوی نتوانسته طی فصول اخیر درخشش دوران حضور در یوونتوس را تکرار کند و قرارداد او با شیاطین سرخ در سال 2022 به اتمام خواهد رسید؛ همچنین گفته می شود که یوونتوس و خود او علاقه مند به همکاری دوباره هستند و اصلا بعید نیست که این هافبک فرانسوی دوباره به تورین بازگردد.

برچسب‌ها: پل پوگبا اینتر میلان یوونتوس منچستر یونایتد جوزپه ماروتا (مدیر ارشد)

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

122 ※宲會 King 會宲※1400/04/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi