خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

منچستر یونایتد در اندیشه معاوضه پوگبا با ستاره یووه

منچستر یونایتد در اندیشه معاوضه پوگبا با ستاره یووه
به گزارش "ورزش سه"، شایعات درباره آینده ستاره فرانسوی منچستر یونایتد یعنی پل پوگبا هر روز بیشتر از قبل شنیده می شود. همچنین گفته می شود که خود این بازیکن احتمالا به یکی از دو تیم یوونتوس یا رئال مادرید خواهد پیوست. با این وجود گزارش ها حاکی از آن است که پوگبا تمایل بیشتری برای پیوستن به تیم سابق خود یعنی یوونتوس دارد.

از طرف دیگر طی روزهای گذشته شایعات زیادی درباره علاقه باشگاه منچستر یونایتد برای جذب ستاره جوان بیانکونری یعنی ماتیاس دی لیخت به گوش رسید. این مدافع هلندی نتوانسته در این فصل انتظارات را در یووه برآورده کند اما با توجه به سن کم او احتمالاً باشگاه ایتالیایی به این راحتی ها حاضر به فروش نخواهد بود.

با این وجود نشریه دیلی اکسپرس انگلیس گزارش داده که باشگاه منچستر یونایتد قصد دارد پیشنهاد معاوضه پل پوگبا با ماتیاس دی لیخت را به باشگاه تورینی ارائه دهد. همچنین گفته می شود که شیاطین سرخ قصد دارند به جز ستاره فرانسوی مبلغی را هم برای این معاوضه پرداخت کنند.

برچسب‌ها: یوونتوس منچستر یونایتد دی لیخت پل پوگبا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

151 Esteghlal Fc‌1399/01/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi