خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

لوک شاو: مشکل مورینیو با من چیست؟

لوک شاو: مشکل مورینیو با من چیست؟
به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه ژوزه مورینیو بارها لوک شاو را هدف حملات خود قرار داد، مدافع انگلیسی با انتقاد از این سرمربی گفت که او دچار وسواس شده است!

شاو در دوران حضور مورینیو در اولدترافورد رابطه خوبی با او نداشت و سرمربی پرتغالی معمولا در انتقاد از عملکرد بازیکنانش تنها از او نام می برد.

مورینیو در ماه دسامبر سال 2018 از منچستریونایتد اخراج شد و به تاتنهام رفت و پس از برکناری از سمت خود در این باشگاه نیز از تابستان قرار است سرمربی تیم رم شود. او این روزها در برنامه ای رادیویی کارشناسی بازی های یورو 2020 را بر عهده دارد و بار دیگر با انتقاد از مدافع 25 ساله انگلیسی خاطرات تلخی را برای شاو زنده کرده است.
مورینیو حین صحبت درباره پیروزی 1-0 انگلیس برابر جمهوری چک در هفته گذشته، شروع مجدد بازی از سوی لوک شاو را "به طرز چشمگیری بد" خواند.

شاو در پاسخ به انتقادات اخیر مورینیو گفت: "من واقعا این رفتار را درک نمی کنم. نمی دانم او چرا همچنان به این کار ادامه می دهد و می خواهد مدام انگشت اتهام را به سمت من بگیرد.

احساس نمی کنم شروع مجدد های من به آن اندازه ای که او می گفت بد بودند. احتمالا در نیمه دوم یک شروع مجدد بد داشتم، یک کرنر، که به اولین بازیکن ما نرسید. اما این فقط یک ضربه بد از بین سه شروع مجدد بود. فکر نمی کنم دو یا سه ضربه بد شروع مجدد داشتم و به نظرم آنقدری که او می گوید "به طرز چشمگیری بد" نبودند.

ببینید او باید کارش را بکند. من عادت کرده ام که او چیزهای منفی درباره من بگوید، پس از حرف هایش عبور می کنم.

او انسان تاثیرگذاری است و حرف هایش شنیده می شود. همانطور که اخیرا همه دیده اند او خیلی دوست دارد که درباره من حرف بزند. اما حرف هایش مال خودش است. می تواند هر چه می خواهد بگوید. من روی خودم تمرکز می کنم. من در یونایتد هم ضربات مجدد را می زنم و پس این چیزی نبود که من برایش آماده نباشم."شاو همچنین درباره دورانی که زیر نظر مورینیو در منچستریونایتد بازی می کرد صحبت کرد و گفت که تمام تلاشش را کرده تا در لیست خوب‌های سرمربی پرتغالی جا بگیرد اما در نهایت موفق نشده است!

شاو افزود: "او بعضی بازیکنان را دوست دارد و از بعضی خوشش نمی آید. من در آن دسته ای قرار گرفتم که او از آنها خوشش نمی آمد.من هر چه که توانستم کردم تا نظرش را جلب کنم اما هیچ فایده ای نداشت. فرقی نمی کرد که چقدر تلاش کنم. انکارشدنی نیست که ما با هم کنار نمی آمدیم.

برچسب‌ها: یورو 2020 لوک شاو ژوزه مورینیو (سرمربی ) منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

73 ※宲會 King 會宲※1400/04/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi