خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

مورینیو عامل مشکلات دیپای در یونایتد

مورینیو عامل مشکلات دیپای در یونایتد
به گزارش "ورزش سه"، گری نویل ژوزه مورینیو، سرمربی سابق شیاطین سرخ، را به بی توجهی به ممفیس دیپای در دوران کوتاه فعالیت ستاره هلندی در منچستریونایتد متهم کرد.

دپیای فقط یک فصل و نیم را با شیاطین سرخ سپری کرد و در 33 بازی در لیگ برتر دو گل به ثمر رساند.
دیپای در سال 2015 از PSV آیندهوون به یونایتد پیوست تا زیر نظر سرمربی هم‌وطنش در این تیم، لویی فان خال کار کند، اما در دومین فصل حضورش در این باشگاه و با نشستن ژوزه مورینیو روی نیمکت یونایتد، از فهرست بازیکنان مورد علاقه سرمربی خارج شد.

از زمان جدایی از یونایتد دیپای موفق شده تا ارزش های خود را ثابت کند و دورانی درخشان در تیم لیون داشت، او به تازگی با بارسلونا به توافق رسیده است و قرار است از فصل بعد با پیراهن بلوگرانا به زمین برود.

نویل اکنون مورینیو را متهم کرده است که نتوانسته فرصتی به دیپای بدهد، هر چند همه از آن زمان شاهد پیشرفت او به عنوان بازیکن بوده اند.
نویل گفت: "او در زمانی به منچستریونایتد آمد که باشگاه در وضعیت باثباتی نبود. وقتی فان خال رفت و ژوزه آمد، او به دلیل کارهایی که دیپای داخل زمین و بیرون زمین کرده بود، دیگر نمی خواست با این بازیکن کار کند.

وقتی او به یونایتد آمد، آنها برای او وقت نداشتند که واقعا شرم آور است اما او بسیار بالغانه ثابت کرد که به یک بازیکن برتر تبدیل شده است."

دیپای پیشتر درباره جدایی‌اش از منچستریونایتد گفته بود: "وقتی که من داشتم می رفتم به مورینیو گفتم که تو مرا آن بالابالاها خواهی دید. او جواب داد "باشه. امیدوارم این اتفاق بیافتد و ما دوباره یک روزی تو را بخریم." من هیچوقت روابط بدی با مورینیو نداشتم.

اگر عملکرد خوبی نداشته باشی بعضی ها می خواهند که از جلوی چشم دور شوی و به غار تنهایی خودت بروی و من اصلا از این مدل آدم ها نیستم. به عقب که نگاه می کنم، مشکل فقط من بودم. من به شدت می خواستم که موفق شوم. به شدت می خواستم که تمرین کنم.
فکر نمی کنم که مشکل از رسانه های انگلیسی بود چرا که آنها تعیین نمی کنند که من چگونه در هر مسابقه بازی می کنم. بعضی اوقات فرصت هایم کافی نبود اما به هر حال آنچه را که از من انتظار می رفت را ارائه ندادم. بی خیال انتظارات مردم، آنچه که خودم از خودم انتظار داشتم را هم ارائه ندادم.

منچستر یک باشگاه عالی است. احساس نمی کنم با من رفتار نادرستی داشته اند."

پس از ترک اولدترافورد، دیپای در 5 فصل حضور در فرانسه در 178 بازی برای لیون 76 گل به ثمر رساند.

برچسب‌ها: ژوزه مورینیو (سرمربی ) منچستریونایتد گری نویل سرمربی ممفیس دیپای لیون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

79 ※宲會 King 會宲※1400/04/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi