خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

ستاره سابق تیم ملی فرانسه: ما خیلی قوی هستیم، خیلی!

ستاره سابق تیم ملی فرانسه: ما خیلی قوی هستیم، خیلی!
دسایی در گفت و گو با La Provence گفته: به تیم ملی فرانسه باور پیدا کرده‌ام. آن‌ها در گروه مرگ صدرنشین شدند. از آن‌ها راضی‌ام. با سیستم ۴۳۳ آن‌ها در سطح بالاتری از جام جهانی بازی می‌‌کنند. ۳ هافبک تیم در جنگ‌ها فاتح هستند و در جلو هم گریزمان و بنزما عالی کار کرده‌اند. آن‌ها از هیچ‌چیز نمی‌ترسند. زمانی که تیم فرانسه گل می‌زند (مثل بازی مقابل آلمان) رقیب به جلو می‌آید و به این ترتیب فضا‌ها برای امباپه و بنزما باز می‌شود. ما در تمام زمینه‌ها خوب هستیم. صادقانه بگویم که متوجه نمی‌شوم چگونه فرانسه پیشرفت می‌کند. ما تمام ویژگی‌ها را داریم. حتی اگر بخواهیم با توپ‌های بلند به گل برسیم ژيرو در خط حمله خوب کار می‌‌کند.

دسایی در ادامه افزود: درباره قهرمانان صحبت می‌کنیم. اگر آن‌ها در بهترین فرم‌شان باشند می‌توانند حریف را مقهور کنند. ما خیلی قوی هستیم و این شگفت‌انگیز است. تیم ۹۸ هم اعضای قدرتمندی داشت و اسلحه مخفی زیدان بود. در تیم یکدلی وجود داشت. حالا مجموع بهترین بازیکن‌‌ها که می‌توانند در بازی بدرخشند و مقابل حریف خوب کار کنند را در اختیار داریم. همه چیز در این تیم وجود دارد.

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

111 Sporties_fa@1400/04/06

هیچ خبر مرتبطی یافت نشد!

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi