خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,800

ثبت نام قابی تلخ از غصه خوردن فرانسوی‌ها در اتوبوس پس از حذف

ثبت نام قابی تلخ از غصه خوردن فرانسوی‌ها در اتوبوس پس از حذف
شب گذشته در یک بازی عجیب و پر حادثه تیم ملی فرانسه از دور رقابت های یورو 2020 کنار رفت تا مانند دوره گذشته باز هم دستشان از رسیدن به جام کوتاه مانده باشد.

اما بازیکنان تیم ملی فرانسه پس از اینکه توسط سوئیس از دور بازی ها حذف شدند، حال روحی بسیار ناراحتی داشتند به طوری که در اتوبوس بازگشت تیم ملی فرانسه از ورزشگاه، آن ها بسیار ناراحت بودند و اصطلاحا در خودشان فرو رفته بودند و دوربین ها هم تصاویر آن ها را شکار کردند. فرانسه در جام جهانی 2018 روسیه مقتدرانه قهرمان رقابت ها شده بود و با توجه به ترکیب فوق العاده ای که در اختیار داشت، مدعی اصلی قهرمانی به حساب می آمد اما شب گذشته و مقابل سوئیس دچار شگفتی شد و در حالی که با نتیجه سه بر یک جلو بود، بازی سه بر سه مساوی شد و در نهایت فرانسه در ضربات پنالتی بازی را واگذار کرد.

این نسل از بازیکنان فرانسه به اعتقاد بسیاری از کارشناسان یکی از بهترین نسل های تاریخ فوتبال این کشور است. به نظر می رسد که این نسل همچنان دستش از یورو کوتاه باشد و باید دید که آیا در 2024 آن ها حرفی برای گفتن خواهند داشت یا نه چرا که در 2016 آن ها در فینال رقابت ها شکست خوردند و اکنون حتی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند.

برچسب‌ها: فرانسه اخبار فرانسه یورو2020 سوئیس تیم ملی فرانسه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

155 Sporties_fa@1400/04/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi