خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

دشان: گریزمان یکی از بهترین بازیکنان اروپا و جهان است

دشان: گریزمان یکی از بهترین بازیکنان اروپا و جهان است
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه در کنفرانس خبری پیش از بازی با مجارستان حاضر شد و در مورد نقش گریزمان، وضعیت آمادگی پاوار و هرناندز و اهمیت این بازی صحبت کرد. دیدیه دشان در این کنفرانس خبری گفت:
گریزمان بازیکنی هجومی و خلاق است. او استعداد قابل توجهی دارد و تلاش زیادی، گاهی بیش از حد برای کمک به عملکرد دفاعی تیم می کند. این برای او طبیعی است و این برای تعادل تیم و عملرد تیمی ما مهم است. این موضوع مانع از تاثیرگذاری او در خط حمله نمی شود. او مراقب شرایط جسمانی اش است و بازیکنی فوق العاده حرفه ای است. فقط کافی است به آمار او نگاه کنید تا تاثیری که در فرانسه دارد را درک کنید. او یکی از بهترین بازیکنان اروپا و جهان است.
لوکاس هرناندز در طول تمرینات مشکل کوچکی داشت و من این را تایید می کنم اما این مشکل به خوبی کنترل شد. پاوار برخوردی داشت که عواقبی را در پی نداشت. نگرانی ای در مورد آمادگی و در دسترس بودن بازیکنان وجود ندارد.
شرایط سیاسی در مجارستان و پر بودن استادیوم؟ بیایید فوتبال را از سیاست جدا کنیم. پر بودن استادیوم و حمایت هواداران مجارستان، مزیتی برای این تیم است و در مقابل پرتغال مدت زیادی به آن ها کمک کرد. مجارستان تیمی رقابت طلب و بسیار منظم و سازماندهی شده است. حضور یک مربی ایتالیایی در این تیم، در این قضیه دخیل بوده است.
اهمیت بازی و سیستم چرخشی؟ مسابقه اول دور گروهی مهم است اما هرگز تعیین کننده نیست. مزیت داشتن یک برد، به ما این امکان را می دهد که اگر شنبه نتیجه یکسانی بگیریم، بعد از دو بازی به دور بعد صعود کرده باشیم. این هدف اول ماست. من هر کاری می کنم تا مطمئن شوم که این داستان خوب پیش می رود. ما قدم به قدم پیش می رویم. من پیش از بازی دوم به بازی سوم فکر نمی کنم. ممکن است همان ترکیب بازی قبلی به میدان بروند، شاید تغییراتی در ترکیب رخ دهد و همه این ها فردا مشخص می شود.

برچسب‌ها: دیدیه دشان فرانسه یورو2020 گریزمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

78 Sporties_fa@1400/03/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi