خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,800

دیدیه دشان: هیچ کس از دست ام باپه عصبانی نیست

دیدیه دشان: هیچ کس از دست ام باپه عصبانی نیست
قهرمان جام جهانی با شکست مقابل سوئیس شانس فتح یورو را از دست داد. خروس ها با وجود این که سه بر یک از حریف خود پیش بودند در نهایت با نتیجه 3-3 مقابل سوئیس متوقف شدند و در ضربات پنالتی با پنالتی از دست دادن کیلیان ام باپه، از حریف خود شکست خوردند. با این وجود دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه بعد از پایان دیدار از مهاجم تیمش حمایت کرد و گفت:

تمام بازیکنان با هم متحد هستند. هیچکس نمی گوید تو اشتباه کردی. درست است که کیلیان در طول تورنمنت حتی یک گل هم نزد اما در بسیاری از موقعیت های ما نقشی مهم داشت. کیلیان با قبول زدن ضربه پنالتی مسئولیت پذیری اش را نشان داد و هیچکس از دست او عصبانی نیست. با بازیکنان صحبت کردم. از قدرت این تیم و بازیکنان خبر داریم. امروز در کنار هم لحظات خوب زیادی داشتیم. حذف از یورو خیلی دردناک است و خیلی ناراحت هستیم. در این دیدار کارهای درست زیادی انجام دادیم اما فکر کردن بیش از حد به اتفاقات این بازی، کمک زیادی به ما نخواهد کرد. مسابقات یورو بسیار دشوار بود. نمی خواهم بهانه بیاورم و حالا مدافع عنوان قهرمانی یورو و قهرمان جهان به خانه برمی گردند. اگر چه سخت است اما باید این موضوع را قبول کنیم.

برچسب‌ها: فرانسه اخبار فرانسه دیدیه دشان سوئیس کیلیان امباپه یورو2020

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

171 Sporties_fa@1400/04/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi