خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,918

استرلینگ: اگر بازی نکنم خوشحال نیستم

استرلینگ: اگر بازی نکنم خوشحال نیستم
رحیم استرلینگ که در رقابت های یورو 2020 از ستاره های تیم ملی انگلیس است، می گوید که از تعداد دقایقی که در منچسترسیتی به او در فصل 21-2020 بازی رسیده، راضی نیست.

استرلینگ 26 ساله با هدایت پپ گواردیولا در فصل های اخیر توانسته بازی خود را به سطح بالاتری برساند و در سطح باشگاهی سه فصل با بیش از 20 گل زده را پشت سر گذاشته است.

هر چند او در فصل اخیر با توجه به اینکه بسیاری از بازی ها را روی نیمکت شروع کرد، تنها 14 بار موفق به گلزنی برای سیتیزن ها شده و تردیدهایی نیز در رابطه با آینده او به وجود آمده است.

استرلینگ که در یورو 2020 یکی از بازیکنان کلیدی انگلیس است، اذعان داشت که اگر سرمربی به او با دیده شک و تردید نگاه کند باعث ناامیدی اش می شود.

استرلینگ گفت: "موضوع احساس رضایت است، خوشحال بودن است و لذت بردن از فوتبالم و این کاری است که من در اینجا با تیم ملی انجام می دهم. اگر بازی نمی‌کنید پس خوشحال نیستید. من اینجوری هستم، از بچگی اینجوری بوده ام، اگر فوتبال بازی می کنم واقعاً خوشحالم، اگر بازی نکنم، خوشحال نیستم. "

نمایش ناامید کننده ای که انگلیس در یورو 2020 داشته، انتقادهایی را متوجه گرت ساوت گیت و شاگردانش کرده است، اما بازیکنان حاضر در اردوی سه شیرها هرگونه "سر و صدای بیرونی" را نادیده می گیرند.

استرلینگ افزود: "من احساس می کنم که کمی بیش از حد به همه این قضایا واکنش نشان داده شده است. به نظرم این بیشتر یک وحشت و پنیک بیرونی است تا درون اردوی انگلیس.

بازیکنانی که در تورنمنت های بیشتری بازی کرده اند و تجربه زیادی دارند، در تلاشند تا به بقیه کمک کنند.

من در اردو کسی را نمی بینم که تحت فشار باشد یا احساس سختی کند. بهترین کاری که می توانیم انجام دهیم تمرکز در زمین تمرین است. تمرکز بر آنچه که در جلسات آموخته ایم.

ما واقعا نباید دنبال این باشیم که ببینیم روزنامه ها چه نوشته اند و کارشناس ها چه گفته اند. این کاری است که باید برای بقیه این تورنمنت بکنیم. هر چه بیشتر به صداهای مزاحم بیرونی گوش بدهید، این صداها بیشتر می توانند روی شما تاثیر بگذارند.

هر چه کمتر به این چیزها توجه کنید برای شما به عنوان فرد و برای کل تیم بهتر است.

ما واقعا توجهی به این چیزها نمی کنیم. نمی خواهم بگویم که در بیرون فقط منفی بافی وجود دارد، اما ما نمی خواهیم هیچگونه منفی بافی به ما نفوذ کند و سطح عملکردمان افت پیدا کند و اعتماد به نفس‌مان پایین بیاید و این همان کاری است که این چیزها انجام می دهند."

انگلیس روز سه شنبه در سومین بازی خود در گروه D به مصاف جمهوری چک خواهد رفت

برچسب‌ها: منچستر سیتی رحیم استرلینگ انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

98 Turk Tim1400/04/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi