خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

قهرمان اروپا، مقصد مورد علاقه ارلینگ هالند

قهرمان اروپا، مقصد مورد علاقه ارلینگ هالند
رقابت شدیدی بین بزرگ‌ترین باشگاه های فوتبال اروپا برای به خدمت گرفتن ارلینگ هالند در جریان است. با این حال قهرمان اروپا یعنی چلسی قصد دارد در آن به پیروزی رسیده و ستاره نروژی را به خدمت بگیرد.
در واقع رومن آبراموویچ، مالک متمول و روس باشگاه چلسی، می‌خواهد تمام تلاش خود را برای جذب یکی از امیدهای کسب توپ طلا در آینده، انجام دهد و او را به جمع شاگردان توماس توخل اضافه کند.
طبق اعلام منابع انگلیسی باشگاه لندنی اخیراً با مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند یعنی مینو رایولا تماس هایی برقرار کرده و گزارش‌ها حاکی از آن است که خود این بازیکن نیز به حضور در استمفوردبریج علاقه‌مند است. با این وجود باشگاه فعلی هالند یعنی دورتموند هرگونه جدایی این بازیکن در تابستان پیش رو را رد و برای فروش این ستاره 20 ساله مبلغ هنگفتی درخواست کرده است.
دورتموند مبلغ درخواستی خود برای فروش ارلینگ هالند را 180 میلیون یورو تعیین کرده اما باشگاه چلسی و در راس آنها رومن آبراموویچ به دنبال تامین هزینه‌های مالی این انتقال هستند چرا که او هرگز دوست ندارد در تابستان آینده با تیم‌هایی نظیر رئال مادرید، بارسلونا، منچستریونایتد و منچسترسیتی برای جذب ستاره نروژی رقابت کند و در واقع به دنبال این است که در همین تابستان جذب هالند را نهایی کند.

برچسب‌ها: چلسی لیگ جزیره

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

85 Tofan Taz1400/03/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi