خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

آیا چلسی آماده بازگشت هازارد است؟

آیا چلسی آماده بازگشت هازارد است؟
هافبک بلژیکی 352 بازی با پیراهن چلسی انجام داد و 110 گل به ثمر رساند و 110 پاس گل نیز داد و به عنوان یکی از بازیکنان برجسته لیگ برتر انگلیس شناخته شد.
اما هازارد از زمان پیوستن به رئال مادرید در تابستان سال 2019، در این تیم با مشکلات متعددی رو به رو بوده است. صحبت هایی در ارتباط با بازگشت ادن هازارد به چلسی در پنجره نقل و انتقالات تابستان در جریان است و توماس توخل نیز درباره این ستاره سابق آبی ها صحبت کرده است. گفته می شود که هازارد پس از دو فصل ناامیدکننده در تیم زین الدین زیدان مشتاق بستن این فصل از دوران حرفه ای خود و بازگشت به لیگ برتر است.
هازارد در مدت زمانی که برای چلسی به میدان می رفت در این تیم تبدیل به ستاره شد و توانست در دوران حضورش در استمفورد بریج به همراه آبی ها دو قهرمانی در لیگ برتر، دو قهرمانی در لیگ اروپا، یک قهرمانی در FA Cup و یک قهرمانی در جام حذفی به دست بیاورد.
ستاره 30 ساله در این مدت با مصدومیت های پیاپی دست به گریبان بوده و در طول دو فصل توانسته تنها در 43 بازی برای سپیدپوشان مادرید به میدان برود.

برچسب‌ها: چلسی رئال مادرید لیگ جزیره

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

96 Tofan Taz1400/03/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi