خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,564

ادای احترام آرژانتینی‌ها به شماره 10 ابدی

ادای احترام آرژانتینی‌ها به شماره 10 ابدی
تیم ملی آرژانتین به دیگو مارادونا که در ماه نوامبر گذشته در شرایطی مشکوک و در اثر حمله قلبی درگذشت، ادای احترام کرد. بامداد امروز و پیش از آغاز بازی آرژانتین و شیلی از مرحله مقدماتی جام جهانی از مجسمه دیگو مارادونا در بیرون از ورزشگاه تازه‌ساز مادره دی سیودادس رونمایی شد.

مارادونا پس از نارسایی قلبی در 25 نوامبر سال 2020 درگذشت. او مدتی بود که از نظر سلامتی در وضعیت بدی به سر می برد و مدتی پیش از مرگ تحت عمل جراحی مغز قرار گرفته بود. پزشکان معالج مارادونا از آن زمان تا کنون تحت بازجویی هستند و به دلیل قصور پزشکی و اهمال در مراقبت از بیمار در مرگ مارادونا مقصر شناخته شده اند.

مارادونا که با آرژانتین در سال 1986 برنده جام جهانی شد، اسطوره ای برجسته و شخصیتی تاثیرگذار بود که به ارتقا سطح فوتبال کشورش و رسیدن به افتخار و اوجی باورنکردنی کمک کرد. او در رده باشگاهی نیز با بوکاجونیورز، بارسلونا و ناپولی دست به افتخار آفرینی زد و در دوران اوجش بر تمام رقبا سلطه داشت.
بازیکنان آلبی سلسته همچنین پیش از آغاز بازی همگی پیراهن های شماره 10 را به تن کردند تا یاد کاپیتان و اسطوره فقید آرژانتین را گرامی بدارند. روی این پیراهن ها همچنین تصویری از مارادونا درج شده بود که بالای آن با اشاره به میراث ابدی کاپیتان آرژانتین نوشته شده بود: از 1960 تا بی نهایت.

برچسب‌ها: مارادونا 10 ابدی آرژانتین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

94 คrງēຖtiຖค1400/03/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi