خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,131

گرت بیل درمورد احتمال بازنشستگی: تمرکزم روی مسابقات یورو است

گرت بیل درمورد احتمال بازنشستگی: تمرکزم روی مسابقات یورو است
ستاره ولزی باشگاه رئال مادرید می گوید تمرکزش روی مسابقات یورو است و تمایلی به صحبت در مورد آینده اش ندارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، گرت بیل، ستاره ولزی باشگاه رئال مادرید در مسابقات این فصل به طور قرضی برای تاتنهام به میدان رفت و در حال حاضر در اردوی آماده سازی تیم ملی ولز برای حضور در جام ملت ها به سر می برد. در چند هفته اخیر شایعات زیادی در مورد این بازیکن منتشر شده و برخی رسانه ها مدعی هستند که این بازیکن با پایان قراردادش با رئال مادرید در سال آینده از فوتبال خداحافظی می کند. با این وجود بیل تمایلی برای صحبت در این مورد ندارد و می گوید صجبت در مورد آینده اش در این مقطع که قرار است با پایان قرارداد قرضی خود به رئال مادرید برگردد، باعث ایجاد هرج و مرج بی دلیل خواهد شد. او در این باره گفت:

مشخصا مطالب زیادی در مورد این که قرار است این کار یا آن کار را بکنم در مورد من نوشته شده است. از نظر من مهم ترین نکته این است که نمی خواهم چیزی بگویم که باعث ایجاد هرج و مرج بیشتر یا باعث حواس پرتی شود. می خواهم تمرکزم تنها روی مسابقات یورو باشد. نمی خواهم چیزی بگویم که در مورد کاری که می کنم یا کاری که نمی کنم باعث ایجاد مشکل شود. تمرکز من روی مسابقات یورو است. وقتی مسابقات یورو تمام شود، می نشینم و در مورد کاری که می خواهم انجام دهم تصمیم بگیرم.
این بازیکن اعتراف می کند که خودش هم نمی داند چه اتفاقی قرار است در آینده برایش بیافتد:

بله باید بگویم واقعا نمی دانم. همان طور که گفتم بعد از مسابقات یورو در مورد کاری که می خواهم انجام دهم تصمیم بگیرم. می خواهم با تمام توان در یورو حاضر شوم و هر کاری می توانم در تمام مسابقات انجام دهم. اگر چیزی بگویم تنها بر میزان هرج و مرج ها اضافه خواهد شد و این کار فایده ای ندارد.
با توجه به استعفای زیدان از هدایت رئال مادرید شاید بیل بتواند در فصل آینده در ترکیب رئال مادرید جایگاهی داشته باشد. در حال حاضر صحبت هایی از حضور دائمی بیل در تاتنهام نیز شنیده می شود ولی باشگاه انگلیسی هم در حال حاضر به دنبال مربی است. بیل در مسابقات این فصل 16 گل برای تاتنهام زد.

برچسب‌ها: گرت بیل زین الدین زیدان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

117 *$hardin$*1400/03/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi