خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار مارسی
اتحاد مارسی
31
596

احتمال حضور زیدان در باشگاه مارسی در صورت ورود سعودی‌‌ها

احتمال حضور زیدان در باشگاه مارسی در صورت ورود سعودی‌‌ها
طرفداری | رویای هواداران مارسی برای حضور زیدان در تیمشان، می‌تواند محقق شود.

به گزارش رسانه فرانسوی France Bleu، زین‌الدین زیدان موافقت خودش را برای خرید مارسی توسط عربستان اعلام کرده تا در صورت خرید باشگاه، او سرمربیگری یا مدیریت این تیم فرانسوی را برعهده گیرد. مدیران مارسی که به دلیل نتایج ضعیف این تیم به تازگی جنارو گتوزو را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرده‌اند، می‌کوشند تا تحول عظیمی را در این باشگاه سرشناس فرانسوی به‌ وجود آورند. فرانک مک کورت بارها گفته که مارسی فروشی نیست، اما صحبت‌های او هم نتوانسته مانع انتشار این اخبار و شایعات شود.

گفته می‌شود یکی از اعضای خاندان سلطنتی عربستان به نام ال ولید به خرید این باشگاه کشور فرانسه علاقه‌مند است و در مجموع عربستانی‌ها برای خرید مارسی جدی هستند. خرید مارسی توسط سعودی‌ها، زیدان را مجاب خواهد کرد تا هدایت یا مدیریت این باشگاه را برعهده بگیرد. او می‌داند سعودی‌ها در صورت در اختیار داشتن مالکیت مارسی، می‌توانند پول‌های کلانی خرج کنند و دست او برای تغییرات و خرید بازیکنان باز خواهد بود. زیدان با چنین بودجه‌ای که حد و مرزی هم ندارد، به راحتی می‌تواند با بهترین باشگاه‌های دنیای فوتبال رقابت کند.

گزینه‌های زیدان برای سرمربگیری بنا به آنچه که خودش می‌خواهد، محدود است. از او به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی فرانسه یاد می‌کردند و خودش هم بی‌میل به پذیرش این سِمت نبود، اما درنهایت بازهم دشان سرمربی تیم ملی شد. در رئال مادرید هم فعلا کارلو آنچلوتی سرمربی لوس بلانکوس است، هر چند صحبت‌هایی از حضور این سرمربی ایتالیایی روی نیمکت برزیل در سال 2024 است، اما زیدان همچنان می‌تواند یکی از گزینه‌های محتمل برای هدایت رئال مادرید باشد.

برچسب‌ها: مارسی لیگ 1 فرانسه لیگ فرانسه اخبار فرانسه فرانسه زین الدین زیدان المپیک مارسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

80 Sporties_fa@1402/07/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi